خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

دستگاه‌های اجرایی کرمانشاه برای ریشه‌کنی اعتیاد استراتژی مدون ارائه کنند

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۸۶۴

دستگاه های اجرایی موظف هستند که در راستای خشکاندن پدیده شوم اعتیاد در استان ٬استراتژی مدون و بلند مدت ارائه کنند.

پیش از ظهر شنبه در سومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان به ریاست ابراهیم رضایی، استاندار و با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری و دیگر اعضای ذیربط در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، ابراهیم رضایی در این نشست با بیان اینکه مبارزه با پدیده اعتیاد در استان باید از وظایف اصلی و مهم دستگاه‌های اجرایی باشد٬ گفت: از کلیه دستگاه‌های اجرایی استان انتظار می‌رود با تدوین برنامه‌های مشخص و راهبردی٬ راهکارهای اجرایی مبارزه با این موضوع را با جدیت و اهتمام بیشتری مورد پیگیری قرار دهند.

وی همچنین تصریح کرد: همچنین از متولیان دستگاه‌های اجرایی استان می‌خواهیم در روند ساماندهی سلامت کارکنان تحت نظر خود هیچ گونه قصور و کوتاهی نداشته باشند، زیرا که جامعه هدف٬ سلامت آحاد مردم استان است.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان افزود: مدیریت ارشد استان همواره سعی می‌کند در خصوص ارتقاء بخش فرهنگی و راهکارهایی که منجر به شکوفایی و نشاط در درون جوانان جامعه استان شود٬ نهایت اهتمام خود را به‌کار گیرد.

وی همچنین استراتژی مدیریت استان در حوزه مقابله با پدیده شوم اعتیاد را بسیار مهم و اساسی برشمرد و گفت: در زمینه مبارزه با این پدیده هیچ گونه اغماض و کوتاهی نخواهیم داشت، زیرا استراتژی کشور هم بر این اساس استوار است.

در این نشست مسائل و مباحثی از قبیل نقش فرهنگ و پیشگیری اولیه از اعتیاد در جامعه مورد بحثو بررسی قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز