خبرگزاری کار ایران

رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه عنوان کرد:

بهره برداری از بیمارستان ۶۰ تختخوابی کنگاور

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۰۸۳

در مدت حضورم در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه شاهد بهره برداری از بیمارستان ۶۰ تختخوابی شهرستان کنگاور بوده ایم.

رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مراسم تودیع و معارفه روسای این دانشگاه به برخی از برنامه های اجرا شده در زمان مدیریت خود اشاره کرد و گفت: در زمان حضور بنده در این دانشگاه شاهد راه اندازی شعبه بین المللی این دانشگاه بوده ایم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا در کرمانشاه، دکتر محمدرضا نیکبخت با اشاره به اینکه بیش از ۱۶ رشته تحصیلی جدید در این دوره در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه راه اندازی شده است، بیان داشت: همچنین در دوران تصدی بنده مرکز پیوند مغز و استخوان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه راه اندازی شد.

رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار داشت: همچنین در دوره مدیریت بنده این دانشگاه به تیپ یک ارتقا یافت که این توان علمی این خطه را می رساند.

وی با اشاره راه اندازی دانشکده پرستاری در شهرستان سنقر، گفت: در بدو ورود بنده به این دانشگاه اعضای هیات علمی ما ۲۳۲ نفر بود که در حال حاضر این تعداد به ۳۱۳ عضو رسیده است.

نیکبخت در ادامه به خرید بیش از ۲۵ دستگاه آمبولانس اشاره کرد و تاکید کرد: در این مدت زمان بیمارستان ۶۰ تختخوابی شهرستان کنگاور به بهره برداری رسیده است.

رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیان داشت: همچنین در زمان تصدی بنده در این دانشگاه شاهد راه اندازی بیش از ۳۱ درمانگاه در سطح استان بوده ایم.

وی با اشاره به اینکه در این مدت زمان بیش از ۴۰ میلیارد ریال برای خرید دستگاه رادیوتراپی در استان کرمانشاه هزینه شده است، گفت: از دیگر اقدامات این دوره می توان به راه اندازی کلینیک تخصصی طب کار در استان اشاره کرد.

نیکبخت گفت: همچنین در این مدت شاهد راه اندازی بخش آنتی بیوگرام آزمایشگاه مرجع سل بوده ایم.

رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه به راه اندازی ۱۴ اورژانس در سطح استان اشاره کرد و تاکید کرد: برای احداثو راه اندازی این تعداد اورژانس بیش از ۹۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی به اجرای طرح تحول سلامت در سالجاری استان در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در طی این مدت و در پی مراجعه ۲۳ هزار و ۶۵۵ بیمار سهم پرداختی بیماران یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده است.

نیکبخت عنوان داشت: در حال حاضر ساخت دانشکده دندانپزشکی کرمانشاه و نیز بیمارستان صحنه از پیشرفت ۷۰ درصدی برخوردارند.

در پایان این مراسم از خدمات دکتر محمدرضا نیکبخت رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تقدیر به عمل آمد و دکتر کریم به عنوان رییس جدید این دانشگاه منصوب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز