خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه:

قطعی برق در استان دور از انتظار نیست

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۵۱۷

میزان مصرف برق در تیرماه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته به ۵۰ میلیون کیلو وات رسیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آمارهای موجود نشان می‌دهد که امسال میزان مصرف برق در استان کرمانشاه نسبت به دوره مشابه سال گذشته، رشد قابل توجهی داشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنای کرمانشاه، علیمراد مرادی مجدی مصرف برق در سال گذشته در استان کرمانشاه را ۵۶ میلیون کیلووات عنوان کرد و گفت: این رقم در تیرماه سال جاری به بیش از ۵۰ میلیون کیلووات رسیده است.

وی با اشاره به اینکه کاهش یک درصدی مصرف برق در کشور مساوی با صرفه جویی ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال خواهد شد، بیان داشت: اگر این درصد در ساعات پرمصرف برق صورت بگیرد، این رقم صرفه جویی به بیش از ۳ هزار و ۳۰ میلیارد ریال در کشور می‌رسد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تنها ۳۰ درصد از برق مصرف در ساعات پیک در استان کرمانشاه در بخش خانگی مصرف می‌شود، گفت: اگر این روند میزان مصرف در استان کرمانشاه همچنان ادامه داشته باشد، بی‌شک با قطعی برق روبرو خواهیم بود.

مرادی مجد تاکید کرد: بیشترین مصرف برق با ۴۲ درصد در بخش خانگی است که این رقم در بخش عمومی و ادارات به ۱۸، صنعتی ۱۲، تجاری ۱۷ و بخش کشاورزی به ۱۵ درصد می‌رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز