خبرگزاری کار ایران

طاهری در گفتگو با ایلنا:

سن بازنشستگی در صندوق بیمه روستائیان و عشایر به ۵۰ سال رسید

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۶۸۴

طبق مصوبه جدید مجلس، مدت زمان بازنشستگی برای افراد عضو صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر کاهش چشمگیری داشته است به طوری که افرادی که دارای ۹ سال سابقه عضویت در این صندوق هستند با داشتن سنی معادل ۵۰ سال می‌توانند از مزایای بازنشستگی آن استفاده کنند.

سجاد طاهری اظهار داشت: عشایر و روستائیان جزو مهم‌ترین و اصلیترین گروه‌های جامعه در بحثتولید کشور را ایفا می‌کنند.
مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر استان کرمانشاه در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا گفت: هدف اصلی این صندوق تحت پوشش قراردادن تمامی جمعیت روستایی و عشایری کشور است.

وی با اشاره به اینکه برای رسیدن به این مهم برنامه و طرح «ده گردی» در سطح استان کرمانشاه در حال انجام است، بیان داشت: البته برای رسیدن به این هدف نیازمند تعامل و همکاری مسئولان و مدیران ارشد استان کرمانشاه هستیم.

طاهری گفت: روستائیان و عشایر استان را باید در زمینه استفاده از خدمات بیمه این صندوق آشنا کنیم و آن‌ها را به سمت بیمه شدن سوق دهیم.

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر کرمانشاه افزود: صندوق بیمه اجتماعی روستائیان به تازگی امتیازات بسیار خوبی به روستائیان و عشایر تحت پوشش این بیمه داده است.

وی تاکید کرد: طبق مصوبه جدید مجلس، مدت زمان بازنشستگی برای افراد عضو این صندوق کاهش چشمگیری داشته است به طوری که افرادی که دارای ۹ سال سابقه عضویت در این صندوق هستند با داشتن سنی معادل ۵۰ سال می‌توانند از مزایای بازنشستگی آن استفاده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز