خبرگزاری کار ایران

بیانیه دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه؛

اقدامات وحشیانه اسرائیل غاصب تجاوز به حقوق همه ملت‌های دنیاست

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۸۹۵

دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در بیانیه خود اقدامات وحشیانه اسرائیل غاصب را تنها تجاوز به حقوق ملت فلسطین ندانسته، بلکه آن را تجاوز به حقوق همه ملت‌ها و کشور های دنیا عنوان کرده است.

دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع و ستمدیده غزه و فلسطین بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، دانشگاه آزاد اسلامی در این بیانیه آورده است: در چند روز اخیر بار دیگر شاهد جنایات دهشتناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه بودیم که انعکاس و بازتاب بخشی از آن‌ در رسانه‌ها، قلب هر انسانی را مملو از درد و رنج می‌کند.

در ادامه این بیانیه می خوانیم: تصاویر دردناکی که در رسانه‌های مجازی و مکتوب دست به دست چرخید تا مهر تأییدی باشد بر سالیان متمادی مظلومیت و ستم دیدگی ملت شریف فلسطین و تجاوز رژیم جعلی اسرائیل به حقوق این ملت.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در بیانیه خود در محکومیت جنایات رژیم جعلی اسرائیل، آورده است: اقدامات وحشیانه اسرائیل جنایتکار، تنها تجاوز به حقوق ملت فلسطین نیست، بلکه تجاوز به حقوق همه ملت‌ها و کشور هاست و مشاهده اجساد کودکان بی گناه کشته شده، عرق شرم بر جبین تمام کسانی باقی می‌گذارد که در برابر این جنایات سکوت پیشه کرده‌اند. این هجوم وحشیانه بار دیگر ماهیت اسرائیل غاصب و نیات پلید حامیان این رژیم، بخصوص آمریکا و بعضى از سران کشورهاى عربى را آشکار ساخت و داغ ننگى بر پیشانى آنها نهاد.

در ادامه این بیانیه می خوانیم: در میانه انبوه آشوب و اغتشاش در کشورهای اسلامی و در اوج مظلومیت ملت‌های ستم کشیده مومن و مسلمان، بیش از هر زمان دیگری بر یکایک مردم خداجوی و حق‌طلب فرض است که با همبستگی و اتحاد خویش، پایه های حکومت ستمکاران و خونخواران متجاوز و بداندیش را به لرزه درآورده و وحدت قلبی و ایمانی خویش را فریاد زنند.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در بیانیه خود تاکید کرده است که به مصداق حدیثنبوی و بر اساس وظیفه انسانی از تمامی دانشگاهیان دعوت می شود ضمن محکوم کردن این اقدام ظالمانه، بار دیگر با خلق حماسه‌ای عظیم و درخور شکوه و عظمت ایران و ایرانی، با حضور کم نظیر، مثال‌زدنی و آگاهانه در راهپیمایی روز جهانی قدس، این یادگار بی‌بدیل حضرت امام خمینی(ره)، مشت محکمی بر دهان نظام استکبار و سلطه جهانی زده و با آرمان های مقدس امام راحل و آزادی قدس شریف تجدید میثاق کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز