خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

رتبه اول کرمانشاه در بیکاری، در شان مردم این استان نیست

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۱۷۹

استان کرمانشاه با وجود جایگاه ممتاز تاریخی و استراتژیک در کشور، نباید در بحثبیکاری در رتبه اول قرار بگیرد که این موضوع به هیچ وجه در شان مردم این استان نیست.

استاندار کرمانشاه در مراسم کلنگ زنی مرحله دوم مجتمع توریستی و تفریحی «ستاره اورامان» روانسر اظهار داشت: استان کرمانشاه با وجود جایگاه ممتاز تاریخی و استراتژیک در کشور، نباید در بحثبیکاری در رتبه اول قرار بگیرد که این موضوع به هیچ وجه درشان مردم این استان نیست.

به گزارش خبرگزاری ایلنای کرمانشاه، ابراهیم رضایی گفت: کرمانشاه از استان‌های مطرح کشور است، لذا نباید اجازه دهیم مسایلی همانند بیکاری مردم این خطه از ایران اسلامی را آزار دهد.

وی با اشاره به اینکه برای برون رفت از این معضل نیازمند همراهی و تلاش دوچندان مسئولان امر هستیم، تاکید کرد: باید برای برون رفت از مشکل بیکاری در استان کرمانشاه از پتانسیل‌های بخش خصوصی و سرمایه گذاری‌های غیردولتی بهره ببریم.

استاندار کرمانشاه اظهار داشت: برای رسیدن به این مهم باید مشکلات موجود بر سر راه سرمایه گذاری در بخش خصوصی در استان کرمانشاه را از بین ببریم.

رضایی گفت: بنده از‌‌ همان روز اولی که به استان کرمانشاه آمدم، اعلام کردم که درب اتاقم بر روی سرمایه گذاران باز است و هرگونه حمایتی را از آنان خواهم داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز