خبرگزاری کار ایران

آیت الله علما میزان فطریه را ۴۰۰۰ تومان اعلام کرد

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۳۸۸

پرداخت زکات فطره از اعمال واجب در عید فطر و بر عهده هر مسلمانی است / نماز عید سعید فطر در کرمانشاه راس ساعت ۸ صبح در چهارراه بسیج این شهر به امامت آیت الله مصطفی علما برگزار می شود.

ایلنا: امام جمعه کرمانشاه گفت: امسال براساس تحقیقات انجام گرفته، میزان فطریه ۴۰ هزار ریال معادل چهار هزار تومان تعیین شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن عید سعید فطر، اظهار داشت: پرداخت زکات فطره از اعمال واجب در عید فطر و بر عهده هر مسلمانی است.

وی با اشاره به اینکه مقدار فطریه هر سال براساس برخی از مستندات تعیین می شود، گفت: علمای دینی مقدار فطریه هر سال را بر اساس تغییرات اقتصادی، میزان درآمد مردم و تورم حساب می کنند.

امام جمعه کرمانشاه بیان داشت: امسال نیز براساس تحقیقات انجام گرفته، میزان فطریه در استان کرمانشاه ۴۰ هزار ریال معادل چهار هزار تومان تعیین شده است.

وی با اشاره به اینکه این میزان فطریه معادل ۳ کیلو گندم مرغوب در استان کرمانشاه است، تاکید کرد: این برآورد به این خاطر منظور شده است که قوت غالب مردم گندم است.

خاطرنشان می شود، نماز عید سعید فطر در کرمانشاه راس ساعت ۸ صبح در چهارراه بسیج این شهر به امامت آیت الله مصطفی علما برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز