خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس فتای کرمانشاه:

کلاهبردار فروش الکترونیکی کالا دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۸۷۶

در این پرونده شخص کلاهبردار با ایجاد وب سایت جعلی و قرار دادن مشخصات لوازم رایانه ای اقدام به فروش تجهیزات می‌کرد اما پس از دریافت وجه، تلفن همراه خود را خاموش و هیچ کالای ارسال نمی کرد.

رییس پلیس فتا استان کرمانشاه اظهار داشت: در این پرونده شخص کلاهبردار با ایجاد وب سایت جعلی و قرار دادن مشخصات لوازم رایانه ای اقدام به فروش تجهیزات می‌کرد اما پس از دریافت وجه تلفن همراه خود را خاموش و هیچ کالای ارسال نمی کرد.

سرهنگ اسدالله زحمتکش در گفت و گو با خبرنگار ایلنای کرمانشاه گفت: شخصی به این پلیس مراجعه و بیان داشت مدتی قبل یک دستگاه لپ تاپ را به قیمت یازده میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به صورت الکترونیکی از یکی از وب سایت ها خریداری و وجه آن را نیز از طریق اینترنت پرداخت نمودم، اما هنوز هیچ کالا را تحویل نگرفته ام.

زحمتکش تصریح کرد: پس از طی مراحل قانونی و بررسی های دقیق و اقدامات کارشناسانه و تلاش شبانه روزی کاراگاهان، متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

رییس پلیس فتای استان کرمانشاه با بیان اعترافات متهم افزود: در یکی از روستاها یک مغازه لوازم تحریری دارم، با توجه به دسترسی به اینترنت این فکر به ذهنم رسید و آنرا اجرا کردم.

سرهنگ زحمتکش خاطر نشان کرد: متهم با قرار وثیقه سنگین روانه زندان شد.

وی در پایان گفت: از همشهریان عزیز خواهشمندم تنها از فروشگاه هایی که نماد اعتماد الکترونیک دارند خرید نمایید تا اینگونه گرفتار کلاهبردارانی که در کمین شما نشسته اند، نشوید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز