خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه:

تعداد مشترکین شرکت گاز در استان کرمانشاه به ۴۳۰ هزار مشترک رسید

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۹۸۷

هم اکنون بیش از ۱۰۰ مورد از صنایع بزرگ استان شامل نیروگاه‌ها، مجتمع‌های پتروشیمی، کارخانجات سیمان و… از گاز طبیعی به عنوان سوخت اصلی استفاده می‌کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه اظهار داشت: هم اکنون با نصب ۲۰۲ هزار انشعاب گاز بیش از ۴۳۰ هزار مشترک گاز در بخش‌های خانگی، عمومی و صنعتی استان کرمانشاه از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

به گزارش ایلنا در کرمانشاه، سید حمید فانی گفت: پذیرش این تعداد مشترک با اجرای ۵ هزارو ۵۰۰ کیلومتر شبکه گذاری، اجرای ۵۰۶ کیلومتر خط انتقال، نصب بیش از ۲۰۲ هزار انشعاب گاز و گازرسانی به ۲۴ شهر و ۲۶۴ روستا انجام شده است.

فانی با اشاره به اهمیت گازرسانی به صنایع بزرگ و نیروگاه‌ها، تصریح کرد: هم اکنون بیش از ۱۰۰ مورد از صنایع بزرگ استان شامل نیروگاه‌ها، مجتمع‌های پتروشیمی، کارخانجات سیمان و… از گاز طبیعی به عنوان سوخت اصلی استفاده می‌کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه، با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از ۹۶ درصد جمعیت شهری و ۳۱ درصد جمعیت روستایی استان در قالب ۲۴ شهر و ۲۶۴ روستا از گاز طبیعی بهره‌مند هستند، تصریح کرد: همه شهرهای بزرگ و پرجمعیت استان به طور کامل از نعمت گاز برخوردار شده‌اند و گازرسانی به سایر شهر‌ها نیز در دستور کار شرکت قرار دارد و در آینده کل جمعیت شهری استان از گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

فانی در خصوص گازرسانی به روستا‌ها نیز اظهار داشت: علاوه بر ۲۶۴ روستایی که هم اکنون به شبکه گاز متصلند، گازرسانی به ۵۰۰ روستای دیگر نیز در مراحل مختلف طراحی، پیمان سپاری و اجرا است.

وی افزود: با اتمام پروژه‌های در دست اجرا قریب به ۱۰۰ درصد جمعیت شهری استان از سوخت گاز بهره‌مند می‌شوند و جمعیت روستایی برخوردار از گاز استان نیز به میانگین کشوری ارتقاء می‌یابد، همچنین در بخش صنایع نیز این شرکت گازرسانی به کلیه شهرک‌های صنعتی و صنایع متقاضی گاز را در دستور کار قرار داده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه، گازرسانی به جایگاه‌های سی. ان. جی را نیز از اولویت‌های این شرکت عنوان کرد و اظهار داشت: تاکنون گازرسانی به ۶۶ جایگاه سی. ان. جی در گستره استان انجام شده است و عملیات گازرسانی به ۱۲ جایگاه نیز در دست اجرا است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز