خبرگزاری کار ایران

مدیر امور آب و فاضلاب شهر جوانرود:

۳۶ کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر جوانرود لایروبی شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۲۶۳

رای حفظ سلامت ساکنین شهر، جلو گیری از چالش‌های زیست محیطی ناشی از آلودگی فاضلاب شهری اکیب‌های این امور نسبت به لایروبی و شستشوی شبکه فاضلاب اقدام کرده‌اند.

مدیر امور آب و فاضلاب شهر جوانرود گفت: علاوه بر انجام اصلاح و بازسازی شبکه فاضلاب یک سری اقدامات در راستای کاهش آب بدون درآمد صورت گرفته از جمله این اقدامات می‌توان به تعویض کنتورهای خراب و فرسوده به تعداد ۲۵۵ دستگاه، نشت یابی شبکه توزیع آب بطول ۱۹ کیلومتر، شناسایی و جمع آوری ۸ فقره انشعاب غیر مجاز آب و تبدیل آن‌ها به انشعاب مجاز، ۷۵ فقره استاندارد نمودن انشعابات غیر استاندارد، رفع حوادثو اتفاقات آب و فاضلاب به تعداد ۴۹۴ مورد اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا در جوانرود، غفار صالحی اظهار داشت: در این مدت ۲۳۶ متر شبکه فرسوده آب از مدار خارج و تعداد ۱۵۴ مورد بازسازی، مرئی سازی و همسطح سازی حوضچه‌های آب و ۱۸۳ دریچه منهول فاضلاب، لایروبی همسطح سازی شد که هدف از همسطح سازی دریچه‌های منهول فاضلاب، پیشگیری از به وجود آمدن اختلال در تردد وسایل نقلیه و جلوگیری از مدفون ماندن دریچه‌های منهولهای فاضلاب، در سطح شهر است.

وی اضافه کرد: برای حفظ سلامت ساکنین شهر، جلو گیری از چالش‌های زیست محیطی ناشی از آلودگی فاضلاب شهری اکیب‌های این امور نسبت به لایروبی و شستشوی شبکه فاضلاب اقدام کرده‌اند.

صالحی بیان داشت: از ابتدای سال جاری بیش از ۳۶ کیلومتر شبکه اصلی و فرعی فاضلاب و بیش از ۲۰ کیلومتر از شبکه توزیع آب شهر جوانورد شستشو و لایروبی گردید که این عملیات مطابق زمانبندی مشخص و با نظارت مستمر کار‌شناسان مدیریت فاضلاب شهری انجام شد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرجوانرود با اشاره به اهداف شرکت آبفا در خصوص تأمین آب سالم و بهداشتی برای مشترکین گفت: در راستای پایش و کنترل سلامت و بهداشت آب از منابع تولید تا منابع مصرفی در چهار ماه گذشته آزمایشات باکتریولوژیک، بیولوژیکی، فیزیکی و شیمیایی، مطابق برنامه مدون در سطح شهر جوانرود صورت گرفته است که نتایج آزمایشات یاد شده بنا به گزارشهای مرکز بهداشت دلالت بر مطلوبیت ۱۰۰ در صد آب شهر جوانرود داشته و این فعالیت‌های کنترلی مستمر در دستور کار روزمره قرار دارد. با توجه به انجام ۱۴۶۲ مورد کلر سنجی و ۵۳ مورد نمونه گیری و انجام آزمایش فیزیکی و شیمیایی با مطلوبیت صد درصد طی چهار ماه، سلامت شبکه و عدم بار میکروبی آن مورد تأیید است.

وی در پایان اظهار داشت: در این مدت تعداد ۲۲۵ فقره انشعاب آب و فاضلاب جدید به مشترکان واگذار شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز