خبرگزاری کار ایران

رییس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی کرمانشاه:

برگزاری همایش " مرشدخوانی " در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۲۰۰

رییس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی استان کرمانشاه از برگزاری همایش " مرشدخوانی " با حضور اساتید و پیشکسوتان این رشته در استان کرمانشاه خبر داد.

رییس هیات ورزش های زورخانه ای و پهلوانی استان کرمانشاه با تایید این خبر، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این همایش به پاسداشت حرمت و جایگاه والای مرشدان در گودهای زورخانه ای در این استان برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، محمد خوش اندام گفت: در این همایش سه نفر از مرشدان کرمانشاهی برای حضور در مسابقات کشوری مرشدخوانی از بین شرکت کنندگان این همایش انتخاب می شوند.

رییس هیات ورزش های زورخانه ای و پهلوانی استان کرمانشاه افزود: عصر امروز، پنجشنبه پیشکسوتان ورزشهای زورخانه ای کرمانشاه با استاندار و برخی از مدیران ارشد در این استان دیدار و گفتگو خواهند داشت.

وی تاکید کرد: یکی دیگر از برنامه های معنوی و با ارزش ما به مناسبت این روز، برپایی مراسم گلریزان برای جمع آوری کمک به مردم بی دفاع و مظلوم غزه خواهد بود.

خوش اندام با اشاره به اینکه در این مراسم، آیت الله علما، امام جمعه کرمانشاه، استاندار و دیگر مدیران اجرایی حضور خواهند داشت، گفت: این مراسم گلریزان روز دوشنبه هفته آینده در زورخانه ایثارگران کرماشاه برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز