خبرگزاری کار ایران

فرماندار کرمانشاه خبر داد؛

افتتاح ۲۵ پروژه در هفته دولت در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۰۱۲

در هفته دولت در کرمانشاه، بیش از ۲۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

فضل الله رنجبر در نشست هماهنگی اجرای برنامه‌های هفته دولت در کرمانشاه، اظهار داشت: امروز دشمنان با استفاده از هر حربه‌ای به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس و سرمایه‌های آن هستند.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، فرماندار شهرستان کرمانشاه گفت: ارتباط بین نسل‌های اول انقلاب و نسل‌های جدید می‌تواند زمینه کاستن از هجمه‌های فرهنگی دشمنان مملکت را در پی داشته باشد.

رنجبر با اشاره به اینکه دولت یازدهم به دنبال ایجاد فضای امید و نشاط در جامعه است، اظهار داشت: مسئولان باید به صورت شبانه روز برای تحقق این خواسته دولت تلاش دو چندان داشته باشند.

فرماندار شهرستان کرمانشاه با اشاره به اینکه ایجاد فضای همدلی در کشور بسیاری از مشکلات را حل می‌کند، افزود: از دوم شهریورماه سال جاری، هفته دولت در کشور و استان کرمانشاه آغاز می‌شود، لذا از مدیران این شهرستان درخواست داریم که برنامه‌های خود را برای گرامیداشت این هفته تدوین و تهیه کنند.

رنجبر تاکید کرد: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته در هفته دولت در کرمانشاه، بیش از ۲۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

فرماندار کرمانشاه میزان اشتغالزایی این پروژه‌ها را ۲۴۵ نفر عنوان کرد و گفت: یکی دیگر از برنامه‌های ما در هفته دولت افتتاح و تحویل بیش از ۱۱۰۰ واحد مسکن مهر سازمان بهزیستی در کرمانشاه است.

رنجبر با اشاره به اینکه عملیات گازرسانی به ۲ روستای بخش ماهی‌دشت در هفته دولت آغاز می‌شود، اظهار داشت: یکی دیگر از طرح های ما در هفته دولت در کرمانشاه، افتتاح جایگاه گاز «سی ان جی» است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری کرمانشاه در هفته دولت، طرحهای متنوعی برای افتتاح دارد، گفت: شهرداری برای افتتاح این طرح‌ها، اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد تومان در نظر گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز