خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه:

رسانه‌های غربی به دنبال سرپوش گذاشتن بر روی جنایات اسرائیل غاصب هستند

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۷۵۵

با وجود این هجمه از جنایات رژیم اسرائیل علیه مردم غزه، بازهم می‌بینیم که رسانه‌های غربی سکوتی معنادار پیشه کرده‌اند و به دنبال سرپوش گذاشتن بر روی جنایات ضدبشری اسرائیل غاصب هستند.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: مهم‌ترین قشری که امروز در جامعه وظیفه هدایت و مسیر دادن به آینده این کشور را بر عهده دارند، دانش آموزان و دانشجویان هستند.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی، با اشاره به اوضاع اسفبار منطقه و جنایتهایی که در حق مسلمانان روا می‌شود، گفت: متاسفانه تمامی چشمان دنیا در حال نظاره جنایت‌های رژیم جعلی اسرائیل علیه مردم بی‌دفاع غزه و فلسطین هستند.

سردار ریحانی بیان داشت: با وجود این هجمه از جنایات رژیم اسرائیل، علیه مردم غزه، باز هم می‌بینیم که رسانه‌های غربی سکوتی معنادار پیشه کرده‌اند و به دنبال سرپوش گذاشتن بر روی جنایات ضدبشری اسرائیل غاصب هستند.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه تاکید کرد: امروز ایران اسلامی خود به الگو و مدلی برای آزادیخواهان در منطقه و دنیا مبدل شده است و می‌بینیم که بسیاری از انقلاب‌های مردمی در دنیای کنونی به نوعی نشات گرفته از آموزه‌های انقلاب اسلامی ایران هستند.

سردار ریحانی در ادامه بیان داشت: باید امروز ایران را بانی تفکرات ضداستکباری و نگاه استعمارستیزی در دنیای کنونی بدانیم و مردم این کشور را انسانهایی آزادیخواه، نوعدوست و… دانست.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: همین قدرت ایدئولوژیک جمهوری اسلامی باعثبه وجود آمدن هجمه بسیار شدید دول استعماری علیه مردم و جوانان این مرز و بوم شده است.

وی تخریب دین اسلام و نشان دادن چهره‌ای خشن از مسلمانان را هدف اصلی مستکبران و اسلام ستیزان کنونی عنوان کرد و افزود: امروز دشمنان ایران برای کم رنگ کردن این تاثیرپذیری کشورهای آزادیخواه از انقلاب مردم ایران، وارد فاز جنگ نرم و فرهنگی شده‌اند و بسیاری از ریشه‌ها و بنیان‌های اصلی و ملی در این مملکت را مورد هدف خود قرار داده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز