خبرگزاری کار ایران

فرماندار کرمانشاه خبر داد:

فاصله طبقاتی یکی از معضلات اساسی جوامع امروزی است

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۰۶۹

از ابتدای امسال تاکنون ۱۲هزار و ۴۰۰ خانوار در شهرستان کرمانشاه تحت پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر قرار گرفتند.

فرماندار شهرستان کرمانشاه در جلسه ستاد هماهنگی بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر این شهرستان که با حضور مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستائیان و عشایر استان برگزار شد، اظهار داشت: در پنج ماهه نخست امسال ۱۲هزار و ۴۰۰ خانوار در شهرستان کرمانشاه تحت پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر قرار گرفته‌اند.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، فضل‌الله رنجبر گفت: این تعداد معادل بیش از ۵۰ درصد جامعه هدف است و بخش فیروزآباد با ۸۰ درصد ثبت نام در این صندوق دارای بیشترین میزان ثبت نام بوده‌اند.

رنجبر گفت: وجود فاصله طبقاتی یکی از معضلات اساسی جوامع امروزی است که می‌توان با استفاده از این روش سطح زندگی طبقات محروم جامعه و جایگاه اقتصادی و اجتماعی آنان را ارتقا داد.

وی بیان کرد: بیمه روستاییان و عشایر، مانعی برای مهاجرت مردم از روستا به شهر و عاملی مهم برای حمایت از اقشار ضعیف و کم درآمد بوده و در آینده این افراد دیگر نیازی به نهادهایی حمایتی ندارند.

مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان کرمانشاه نیز در این جلسه گفت: سقف هزینه این طرح حداقل ۱۲۰هزار تومان و حداکثر۳۰۰هزار تومان در سال است و براساس مصوبه مجلس کلیه کشاورزان غیر ساکن روستا‌ها می‌توانند امسال عضو صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز