خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام کماسی تأکید کرد:

امر به معروف و نهی از منکر وظیفه فراموش شده جامعه است

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۵۵۲

امروز امر به معروف و نهی از منکر وظیفه فراموش شده ای است که ما جالی خالی این اصل را در جامعه حس می‌کنیم.

مشاور فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمانشاه گفت: امروز، جای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه خالی است.

حجت‌الاسلام هادی کماسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، با ابراز تاسف از فراموش شدن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه فراموش شده‌ای است که ما جالی خالی این اصل را در جامعه حس می‌کنیم.

وی افزود: امام خمینی(ره) در آغاز پیروزی انقلاب، توجه ویژه‌ای به امر به معروف و نهی از منکر داشتند و شورای عالی انقلاب را دعوت به برنامه ریزی در این باره کردند و در قانون اساسی هم درج شد.

مشاور فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: احیای امر به معروف، بزرگ‌ترین خدمت به اسلام است که اجر بالایی دارد.

حجت الاسلام کماسی در ادامه گفت: شورای احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری کرمانشاه در راستای رعایت حقوق شهروندی اقدام به برگزاری مسابقه‌ای، ویژه رانندگان تاکسی و اتوبوس استان کرمانشاه کرده است.

وی افزود: این مسابقه در قالب ۲۰ سوال از کتاب احکام و آداب تاکسیرانی نوشته مهدی رفیعی طراحی شده است.

مشاور فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمانشاه از علاقمندان شرکت در مسابقه مذکور خواست تا با تهیه نسخه‌ای از هفته نامه غرب به تاریخ یکشنبه ۲ شهریورماه اقدام به شرکت در مسابقه کنند.

حجت الاسلام کماسی در پایان اظهار کرد: علاقمندان تا ۲ مهرماه سال جاری می‌توانند اقدام به پاسخگویی سوالات مسابقه کنند و با ارسال آن از طریق پست و یا به صورت حضوری به دبیرخانه شورای احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری کرمانشاه واقع در میدان غدیر در مسابقه شرکت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز