خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای اسلامی شهر کوزران در گفتگو با ایلنا:

همه باید کمک کنند تا این شهر توسعه یابد

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۹۸۵

شهرداریهای استان کرمانشاه، ذائقه‌شان را در راستای تحقق سند چشم انداز ۱۴۰۴ قرار دهند.

در سی و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر کوزران، بابک فرامرزی دره نیجه، بعنوان شهردار انتخاب و به استانداری کرمانشاه جهت صدور حکم معرفی شد.

داود امامی، سخنگوی شورای اسلامی شهر کوزران، در این باره در گفتگو با خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، گفت: تمام سعی اعضای شورا، دوری از اتلاف زمان و مشخص کردن سکاندار بعدی شهرداری کوزران در کمترین زمان و با در نظرگرفتن تمام معیارهای لازم بود که نهایتا پس از ده روز بررسی برنامه‌های بیش از سی نفر از نامزدهای تصدی پست شهرداری، سرانجام با رای موافق کلیه اعضا، بابک فرامرزی انتخاب شد.

امامی خاطرنشان ساخت: بابک فرامرزی دارای مدرک کار‌شناسی مهندسی عمران است. هم اکنون مسئولیت اجرایی کارگاه کُردی قاسمان را دارد و از سال ۸۴ تاکنون عضو سازمان نظام مهندسی است.

امامی در خصوص تغییر شهردار گفت: ما این مهم را حق شورا و وظیفه آن می‌دانستیم و قطعاً در راستای بهبود اهداف خدمت به همشهریان کوزرانی بوده است.

وی افزود: ما از شهردار منتخب خواسته‌ایم تا شهر کوزران را به کارگاه سازندگی تبدیل کند و بسیاری از چالش‌های شهری را برطرف کند.

وی در ادامه افزود: شهر کوزران سنجابی دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در بخش‌های مختلف است که باید از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کنیم. همه باید کمک کنند تا این شهر توسعه یابد و با اجرای پروژه‌های مختلف شاهد بهبود وضعیت این شهر باشیم. امیدواریم این تغییر مدیریت بتواند به عمران و توسعه شهر کمک کند و برنامه‌های شهرداری را سریع‌تر از گذشته به پیش ببرد.

داود امامی با اظهار اینکه طی سنوات گذشته از پیشرفت‌های بسیاری عقب ماندیم، گفت: در دولت‌های قبلی اعتبارات خوبی به شهرداری‌ها تزریق کردند از سویی شهرداری نیز املاک فراوانی بعنوان یک سرمایه مالی داشت اما امروز به عینه می‌بینیم که سهم کوزران از توسعه بسیار ناچیز بوده است.

امامی همچنین اظهار داشت: قطعا شورا پیشتاز توسعه شهر است و ناظر بر اعمال شهرداری و مدبر شهر است.

وی با بیان اینکه مردم مهم‌ترین رکن نظام جمهوری اسلامی هستند، شهرداری و شورای شهر و مردم را سه ضلع یک مثلثبیان کرد که باید برای شهری توسعه یافته با یکدیگر همکاری کنند.

وی با بیان اینکه مردم با شهرداری رابطه‌ای تنگاتنگ دارند، افزود: باید برای انجام امور مردم برنامه ریزی دقیق و تغییر نگرش در نحوه مدیریت داشته باشیم چرا که شهرداری شریک مردم است نه رقیب آنان.

امامی در خاتمه سخناش گفت: شهرداری‌ها ذائقه‌شان را همگام با چشم انداز بیست ساله نمایند. باید به سند چشم انداز ۱۴۰۴ و اسناد توسعه‌ای توجه بیشتر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز