خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب خبر داد:

اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال برای بازسازی نفت‌شهر / آغاز بازسازی از هفته دفاع مقدس

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۲۰۰

این مردم که در طول دفاع مقدس سپر دفاعی بودند، آیا امروز سزاوار این هستند که در کمبود امکانات زندگی کنند؟ / در اعتبار اختصاص یافته مقرر شده ۵۰ واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن بازسازی و توسط کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) به افراد نیازمند تحویل داده شود.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب از تخصیص اعتباری ۲۰۰ میلیارد ریالی برای بازسازی نفت‌شهر خبر داد و گفت: بازسازی نفت‌شهر در هفته دفاع مقدس آغاز خواهد شد.

فتح‌الله حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا از اختصاص ۲۰ میلیارد تومان برای بازسازی نفت‌شهر خبر داد و گفت: پس از ۳۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ۲۷ سال از خاتمه جنگ تحمیلی قرار است بازسازی نفت‌شهر با اعتباراتی بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در هفته دفاع مقدس آغاز شود.

نماینده مردم قصر شیرین با بیان اینکه مردم نفت‌شهر در طول جنگ تحمیلی در مقابل دشمن بعثی عراق مردانه ایستادگی کرده اما دشمن این شهر را با خاک یکسان و تمامی اموال مردم را به غارت برد، اظهار کرد: امروز بعد از ۲۷ سال این مردم به سرزمین مادری‌شان برمی‌گردند و انتظار ما از رئیس جمهور این است که با توجه به اینکه ۵۴ درصد صادرات از مرز قصرشیرین که نفت‌شهر هم جزو آن محسوب می‌شود، توجه ویژه صورت بگیرد.

وی با طرح این پرسش که آیا پس از ۳۵ سال وقت آن نیست که به سوی مرزنشینان رفته و درد و دل‌های آن‌ها را بشنویم ابراز کرد: این مردم که در طول دفاع مقدس سپر دفاعی بودند، آیا امروز سزاوار این هستند که در کمبود امکانات زندگی کنند؟ امیدواریم ظرف یک سال آینده دولت نسبت به بازسازی نفت‌شهر اقدام جدی انجام داده و مردم آن را خوشحال کند.

حسینی با بیان اینکه اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریالی در نظر گرفته شده تخصیص و در اختیار استانداری کرمانشاه قرار گرفته است گفت: در اعتبار اختصاص یافته مقرر شده ۵۰ واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن بازسازی و توسط کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) به افراد نیازمند تحویل داده شود.

نماینده مردم قصرشیرین، سر پل ذهاب و گیلانغرب با بیان اینکه وزارت نفت نیز موظف شده نسبت به گازرسانی در منطقه اقدام عاجل کند، ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان موظف شده در این منطقه یک سالن ورزشی احداثکند. وزارت آموزش و پرورش نیز باید دو مدرسه دخترانه و پسرانه تاسیس و در اختیار اهالی نفت شهر قرار دهد.

حسینی با بیان اینکه وزارت نیرو نیز موظف به راه‌اندازی و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای برق‌رسانی به این منطقه شده است اظهار کرد: کسانی که علاقه‌مند به تسریع در روند بازسازی هستند می‌توانند به فرماندهی قصر شیرین مراجعه کرده تا هر چه سریع‌تر نسبت به رفع مشکلات آنان اقدام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز