خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار کرمانشاه تأکیدکرد:

تشکیل تعاونی گسترده؛ گامی در توانمندسازی فعالان صنعت مرغ

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۲۱۰

صنعت مرغ یکی از ظرفیت‌های قابل توجه و ارزشمند استان کرمانشاه در زمینه صادرات است و تشکیل تعاونی‌های گسترده، گامی مهم در مسیر توانمندسازی فعالان این صنعت است.

معاون استاندار کرمانشاه با اشاره به ظرفیت‌های قابل توجه و ارزشمند استان در زمینه صنعت مرغ، تشکیل تعاونی‌های گسترده را گامی مهم در مسیر توانمندسازی فعالان این صنعت برشمرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، علی اصغر میرزایی در جمع مدیران بخش کشاورزی و فعالان صنعت مرغ استان، با اشاره به اینکه جهت گیری در بخش کشاورزی باید بر مبنای توسعه تجارت و خدمات بازرگانی باشد، اظهار داشت: در همین راستا باید هرچه سریع‌تر موانع پیش روی آن بخش از تولیدات داخل استان مانند صنعت مرغ شناسایی و رفع شود.

وی گفت: دستگاه‌های اجرایی همچنین باید با شناسایی مقررات وارداتی کشورهای هدف، این اطلاعات را در اختیار صادرکنندگان کرمانشاهی قرار دهند.

میرزایی با بیان اینکه متأسفانه در سال‌های اخیر این وظیفه برعهده صادرکننده بوده، تصریح کرد: این رویه برخلاف سیاست‌های حمایتی دولت در بخش صادرات است.

معاون استاندار با اشاره به وجود پنج مرز فعال در استان و لزوم استفاده از این امکانات ممتاز مبادلاتی برای صادرات محصولات داخلی، تصریح کرد: تشکیل اتحادیه‌ها و تعاونی‌های گسترده و فراگیر گامی مهم در راستای توانمندسازی فعالان این بخش است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه یک مرغدار به تنهایی نمی‌تواند کاری از پیش ببرد، اظهار کرد: با ایجاد شرکت‌های یادشده می‌توان سهام آن‌ها را در بورس و فرابورس ارائه داد تا مرغداران از فروش این سهام برای تأمین سرمایه مورد نیاز واحدهای خود استفاده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز