خبرگزاری کار ایران

از سوی وزیر جهاد کشاورزی صورت گرفت؛

تقدیر از رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۸۱۱

وزیر جهادکشاورزی از رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه و دست اندرکاران بخش کشاورزی این سازمان برای اجرای طرح افزایش تولید گندم در سال زراعی ۹۲/۹۳ تجلیل به عمل آورد.

" محمود حجتی " وزیر جهاد کشاورزی این تقدیرنامه را در گردهمایی مدیران سازمانهای جهاد کشاورزی کشور به رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، " علی اشرف منصوری "، رییس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه، در این خصوص گفت: این توفیق حاصل همکاری شایسته و قابل تقدیر تمامی دست اندرکاران بخش تولید محصولات کشاورزی و حمایت و هدایت مسوولان اجرایی استان و تلاشگران عرصه کشاورزی بوده است.

وی یادآور شد: در سال زراعی ۹۲/۹۳ و در راستای برنامه های تحقق اقتصاد مقاومتی، سازمان جهاد کشاورزی اقدام به برنامه ریزی های متعددی جهت افزایش تولید این محصول که اهمیت بسزایی در اقتصاد دارد کرد که از آن جمله می توان به نظارت دقیق بر مراحل تولید از سوی کارشناسان و محققان جهاد کشاورزی و آموزش مستمر و کاربردی بهره برداران اشاره کرد.

منصوری افزود: با وجود کاهش نزولات جوی و خشکسالی در بهار سال زراعی ۹۲/۹۳ یکی از بهترین و موفق ترین سالها در مبارزه با آفات، بیماریها و علفهای هرز که تاثیر بسزایی در افزایش عملکرد کمی و کیفی گندم دارد رقم خورد.

وی خاطرنشان کرد: در یک حرکت جهادی و برای اولین بار بیش از ۸۴۴ هزارهکتار(۳۸۶هزار هکتار سن گندم، ۴۵۶هزار هکتار علف های هرز، دوهزار هکتار بیماری ها) از اراضی گندم و جو استان کرمانشاه علیه علفهای هرز، سن گندم و بیماریها مبارزه شیمیایی صورت گرفت که اینکار باعثشد کرمانشاه به عنوان یکی از سه استان برتر در این زمینه معرفی و به عنوان الگوی کشوری به سایر استانهای کشور معرفی شود.

رییس سازمان جهادکشاورزی کرمانشاه، خاطرنشان کرد: در سال زراعی ۹۲/۹۳ بیش از۶۳۰ هزار تن گندم مازاد بر نیاز از کشاورزان استان خریداری شد که با توجه به خرید۳۹۲ هزار تنی در سال زراعی قبل افزایشی بیش از ۵۳ درصد را نشان می دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز