خبرگزاری کار ایران

رییس شورای اسلامی گودین در گفتگو با ایلنا:

شاهد بیشترین تعامل بین اعضای شورای اسلامی شهر گودین هستیم

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۹۲۴

در شش ماهه نخست امسال، شاهد بیشترین تعامل و تعادل بین اعضای شورای اسلامی شهر گودین بوده ایم.

رییس شورای اسلامی شهر گودین گفت: با افتخار و استعانت از خداوند متعال و بدون هیچ رنگ و ریایی بنده بعنوان اولین رییس شورای اسلامی با همراهی و دلسوزی سایر اعضای شورا، گودین در این مدت کوتاه خدماتی متنوعی به شهروندان فهیم این شهر داشته ایم.

رضا گودینی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: از جمله کارهایی که در طول شش ماهه نخست امسال توسط این شورا به انجام رسید، می توان به تکمیل کردن و بستن پرونده " شهر شدن گودین " اشاره داشت.

وی با اشاره به واگذاری ساختمان دهیاری گودین برای استقرار شهرداری این شهر، تاکید کرد: همچنین در این شش ماهه، توانسته ایم که یک قطعه زمین به مساحت ۶۰۰ متر مربع برای ساخت ساختمان شهرداری شهر گودین تهیه و واگذار کنیم.

رییس شورای اسلامی گودین با اشاره به انتخاب شهردار واجد الشرایط و متناسب با این شهر، گفت: از دیگر برنامه های شورای اسلامی شهر گودین، می توان به ساماندهی خط مسافرکشی بین این شهر و کنگاور اشاره کرد.

گودینی با اشاره به تعمیر و تجهیز وسیله نقلیه مخصوص حمل زباله در این شهر، گفت: یکی از معضلات مردم این شهر وجود سگهای ولگرد بود که خوشبختانه در این شش ماه امسال، طرح معدوم سازی این حیوانات به درستی و در چارچوب اصول بهداشتی و… انجام گرفت.

وی اظهار داشت: همچنین در شش ماهه نخست امسال بیماران صعب العلاج و نیازمند در شهر گودین تحت خدمات بیمه ای قرار گرفته اند و سهم بیمه آنها نیز پرداخت شده است.

رییس شورای اسلامی شهر گودین گفت: همچنین در شش ماهه نخست امسال بیش از ۴۰ میلیون تومان از خیرین این شهر برای انجام کارهای عام المنفعه جمع آوری شده است.

وی از دیگر برنامه های شورای اسلامی شهر گودین در شش ماهه نخست سال جاری را انعقاد قرارداد با مدیرکل نهاد کتابخانه های کشور برای راه اندازی کتابخانه گودین عنوان کرد و افزود: در شش ماهه نخست امسال بیش از ۱۵ هزار جلد کتاب در سطح مدارس و خانواده های شهر گودین به همت این شورا تقسیم شده است.

گودینی تاکید کرد: یکی دیگر از کارهایی که ضرورت آن در گودین جزو اولویتهای ما بود، موضوع ترسیم نقشه شبکه فاضلاب شهری ود که خوشبختانه این امر در سالجاری با همکاری و همراهی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و نیز شرکت آب و فاضلاب روستایی محقق شده است.

رییس شورای اسلامی شهر گودین به خرید یک دستگاه وسیله نقلیه برای جابجایی اعضا و نیز انجام امور اداری اشاره کرد و بیان داشت: خوشبختانه در شش ماهه نخست امسال کار سم زدایی درختان، لوله کشی، مرمت و احیای پارک گودین همانند هرس شاخه های اضافی و… انجام گرفت که برای تداوم این امر یک نفر بعنوان پارکبان این قسمت انتخاب و مشغول کار گردید.

وی با اشاره به اینکه در شش ماهه نخست امسال شاهد بیشترین تعامل و تعادل بین اعضای شورای اسلامی شهر گودین بوده ایم، گفت: انشالله این شورا به دنبال ایجاد پایگاه خبری برای انعکاس فعالیت ها و برنامه های خود به شهروندان فهیم گودین است که امیدواریم این کار بتواند زمینه های مشارکت عمومی شهروندان را افزایش دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز