خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خبر داد:

برگزاری انتخابات تشکل های مردم نهاد کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۶۱۸

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه از برگزاری انتخابات تشکل‌های مردم نهاد خبر داد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه از برگزاری انتخابات تشکل های مردم نهاد در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنای کرمانشاه، مجتبی قبادی اظهار داشت: سازمان مردم نهاد، تشکل های مردمی و غیردولتی است که ساختار تشکیلاتی آن براساس انتخابات توسط اعضای آن برای مدت معینی صورت می گیرد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بیان دتش: هم اکنون ۲۱۸ سازمان مردم نهاد در استان به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به این سازمان ها دارد، افزود: در همین راستا خانه سازمان های غیردولتی با هدف نظارت بر عملکرد سمن ها تشکیل خواهد شد و دولت قصد دارد در واقع بعد نظارتی را بر عهده خود سمن ها بگذارد.

قبادی افزود: دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه با کمک ادارات صادر کننده مجوز سمن و سازمان های مردم نهاد استان روز پنجشنبه هفته جاری اقدام به برگزاری انتخابات هیات مدیره خانه سازمان های غیردولتی در فرهنگسرای جوان واقع در میدان فردوسی می کند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه تاکید کرد: سمن های دارای مجوز رسمی و یا سمن هایی که در مرحله ثبت و صدور مجوز قرار دارند و تائیدیه چهارگانه از نهادهای ذیربط دارند باید در روز نهم مهر برای ثبت نام به دفتر سمن جمعیت افرای سبز مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز