خبرگزاری کار ایران

مدیر آبفای شهرستان پاوه:

تابستان امسال در پاوه قطعی آب نداشتیم

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۲۱۳

با انجام یک سری اقدامات، موفق شدیم که تابستان در شهر پاوه با قطعی آب مواجه نشویم اما در وضعیت موجود با بررسی داده‌های آماری و نیز واقعیت‌های موجود چاره‌ای جزء اعمال محدودیت‌ها در ساعاتی از شبانه روز نداریم.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری پاوه با اشاره به بحران کم آبی در شهر پاوه، بر مدیریت بهروری ازمنابع موجود به کمک و همراهی مردم تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در پاوه، سالم مرادی گفت: با توجه به منابع زیرزمینی آب و میزان مصرف شهروندان، قطعی آب و احیاناً جیره بندی آن محتمل است و گذر از این بحران کم آبی بدون همراهی مردم به نتیجه نخواهد رسید.

وی به ذکر مقاطع زمانی خاصی که در آن کمبود آب بیشتر ملموس است اشاره کرد و افزود: شروع فصل تابستان و پاییز دوره‌های زمانی خاص است که کمبود آب بیشتر احساس شده و همواره علاج کار را در جیره بندی آب تجویز کرده‌اند.

مرادی این دو دوره زمانی را بدان سبب تأثیرگذار خواند که در ابتدای فصل تابستان، استفاده گسترده از کولرهای آبی، مصرف آب را از حد متعارف مصرف خانوار خارج می‌‌کند و فصل پاییز را نیز زمانی توصیف کرد که آبهای زیر زمینی به حداقل آبدهی ممکن می‌رسند.

مدیر امور آبفای شهر پاوه میزان پیک مصرف وکاهش مخازن زیر زمینی را فاکتورهای موثر در کاهش آب دانست بین داشت: در این شرایط برای جبران نیاز مردم مجبور به اعمال محدودیت وجیره بندی بندی آن هستیم.

سالم مرادی گفت: خوشبختانه با انجام یکسری اقدامات موفق شدیم که در تابستان در شهر پاوه با قطعی آب مواجه نشویم اما در وضعیت موجود با بررسی داده‌های آماری و نیز واقعیت‌های موجود چاره‌ای جزء اعمال محدودیت‌های در ساعاتی از شبانه روز نداریم.

وی در ادامه گفت: علی ایحال با انجام یکسری فعالیت‌ها می‌توان از شدت کمبود آب کاست وحتی از جیره بندی آن اجتناب ورزید.

سالم مرادی از عموم شهروندان پاوه درخواست کرد که حتماً علاوه بر اینکه خویش را ملزم به رعایت این امر می‌کنند بلکه با فرهنگ سازی زمینه همکاری بیشتر سایر شهروندان ارجمند را هم فراهم کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز