خبرگزاری کار ایران

همه‌خانی خبر داد:

طلب ۱۷۰ میلیارد ریالی آبفای شهری کرمانشاه از مشترکان

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۷۶۷

شرکت آبفا شهری کرمانشاه ۱۷ میلیارد و ۶۹۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان از مشترکان طلبکار است.

سرپرست معاونت خدمات مشترکین و درآمد آبفای شهری استان کرمانشاه گفت: طلب آب‌بهای مصرفی مشترکان کرمانشاهی از سال‌های گذشته تاکنون ۱۵ میلیارد و ۶۴۲میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و بابت حق انشعاب نیز ۲ میلیارد و ۵۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است که در مجموع ۱۷ میلیارد و ۶۹۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان طلب این شرکت از مشترکان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، جهانبخش همه‌خانی با اشاره به اینکه همه انشعاب‌های مربوط به مسکن مهر سال ۹۱ و ۹۲ با همکاری مسئولان مربوطه در موعد مقرر واگذار شده است، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۳۴ واحد در سطح استان انشعاب واگذار شده است.

همه‌خانی با تأکید بر ارائه خدماتی برای رفاه بیشتر مشترکان خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از تردد و اتلاف وقت مشترکان دفا‌تر خدمات دولتی خدماتی از جمله تغییر نام و تسویه حساب را ارائه می‌کنند.

سرپرست معاونت خدمات مشترکین و درآمد آبفای شهری استان کرمانشاه افزود: پرداخت غیرحضوری از طریق خودپرداز‌ها، همراه بانک و تلفن رایگان ۱۵۲۲ که از دو ماه قبل اجرایی شده از دیگر خدمات ارائه شده به مشترکان است که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

همه‌خانی با تأکید بر ضرورت مصرف صحیح آب بیان کرد: صحیح مصرف کردن به منزله کم مصرف کردن نیست و ارائه خدمات مطلوب و بیشتر به مشترکان در گرو پرداخت به‌موقع آن‌ها است زیرا از محل همین درآمد‌ها زمینه ارائه خدمات مستمر و بهتر فراهم می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز