خبرگزاری کار ایران

بخشدار کوزران در گفتگو با ایلنا خبر داد؛

کشته و زخمی شدن ۳ نفر در کوزران در برخورد موتورسیکلت با نیسان باری

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۹۷۱

بخشدار کوزران از کشته شدن ۲ نفر در برخورد موتورسیکلت با نیسان باری در راه‌های مواصلاتی این منطقه خبر داد.

بخشدار کوزران اظهار داشت: هر ساله شاهد تصادفات دلخراش بسیاری در این منطقه کوزران و سنجابی هستیم.

احمد صفری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در کوزران با اشاره به اینکه این حوادثبرای خانواده‌های این منطقه می‌تواند به قیمت بسیار گرانی تمام شود، تاکید کرد: با وجود اینکه این کوزران سنجابی از نظر بعد مسافتی فاصله چندانی به مرکز استان ندارد، ولی بازهم شاهد مرگ و میر در جاده‌های این منطقه هستیم.

بخشدار کوزران بیان داشت: متاسفانه غروب روز گذشته(سه شنبه) در برخورد یک دستگاه نیسان باری با موتور سیکلت در مسیر کوزران به مرصاد(چهارزبر) ۲ نفر در دم جان خود را از دست داده و یک نفر دیگر نیز به شدت مصدوم شده است.

وی با اشاره به اینکه وضعیت مصدوم این حادثه بسیار وخیم می‌باشد، تاکید کرد: طبق آمارهای موجود در سال گذشته ۷ نفر در راههای مواصلاتی کوزران سنجابی به دیگر مناطق جان خود را از دست داده‌اند.

گفتنی است که بخش کوزران و سنجانی از نظر بعد مسافتی فاصله بسیار ناچیزی با مرکز استان کرمانشاه دارد، ولی با این وجود از داشتن بسیاری از امکانات اولیه محروم است.

در گزارش‌های بعدی از مشکلات و نارسایی‌های این منطقه، اخباری تکمیلی بیشتری منعکس خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز