خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمانشاه:

معضل اصلی شهر کرمانشاه، مشکل فرهنگی است

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۴۶۳

باید اذعان داشت که مشکل شهر ما صرفا عمرانی یا اقتصادی نیست، بلکه مشکل و معضل اصلی ما فرهنگ است.

حجت الاسلام رضا زین الدین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نمایندگان و اعضای شورای اسلامی شهر به نوعی خدمتگزار و خادم مردم محسوب می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمانشاه در ادامه گفت: ما باید در شورای اسلامی به دنبال وحدت باشیم و از تفرقه و نفاق به شدت پرهیز کنیم.

زین الدین با اشاره به اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه می‌تواند هر هفته در جلسات شورای اسلامی شهر کرمانشاه حضوری مستمر داشته باشند، تاکید کرد: اعضای شورای اسلامی شهر باید انتقادات را قبول داشته باشند زیرا همین انتقادات زمینه پیشرفت در امور را مهیا می‌کند.

این عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه اظهار داشت: یکی از برنامه‌های فرهنگی، احداثو راه اندازی فرهنگسرا در سطح شهر است که براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته تا پایان سال جاری بیش از ۶ فرهنگسرا در کرمانشاه ایجاد می‌شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: باید اذعان داشت که مشکل شهر ما صرفا عمرانی یا اقتصادی نیست، بلکه مشکل و معضل اصلی ما فرهنگ است.

زین الدین با اشاره به اینکه هر کدام از اعضای شورای اسلامی تنها یک رای دارند، اظهار داشت: نباید در انجام امور شهری به دنبال تفرقه و گروه بازی باشیم، بلکه باید هدف اصلی و اولیه ما رفع مشکل شهر کرمانشاه و توسعه همه جانبه آن باشد.

این عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه با اذعان به اینکه برخی از اعضای شورای شهر خود را به نوعی رییس می‌دانند، تاکید کرد: شاید اعضای شورای اسلامی در برخی از موارد دارای بعضی از اختلافات باشند ولی در کل خروجی تصمیمات و جلسات این شورا کمک به آبادانی شهر است.

وی با اشاره به اینکه کرمانشاه از نظر شهرداری، جزو نهمین شهر کشور محسوب می‌شود، اذعان کرد: متاسفانه باید گفت که شهرداری کرمانشاه جزو یکی از مستضعف‌ترین شهرداریهای کشور محسوب می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز