خبرگزاری کار ایران

سرپرست روابط عمومی استانداری کرمانشاه:

روابط عمومی، نقش برجسته‌ای در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارند

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۰۵۰

روابط عمومی‌ها می توانند نقش برجسته‌ای در کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته باشند.

سرپرست روابط عمومی استانداری کرمانشاه در جلسه نقش روابط عمومی‌ها در کاهش آسیب‌های اجتماعی و حقوق شهروندی که با حضور مسئولین انتظامی استان در سرسرای شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: روابط عمومی‌ها نقش مهمی در دستگاه‌های اجرایی دارند.

به گزارش ایلنا، امیر بابایی با اشاره به اضافه شدن وظایفی زائد به کار روابط عمومی‌ها، اظهار داشت: این وظایف به نقش و اهمیت روابط عمومی‌ها ضربه می‌زند و لازم است تا هرچه سریع‌تر اصلاح شوند.

وی خواستار رعایت شدن وظایف ذاتی روابط عمومی‌ها در سازمان‌هایشان شد و افزود: آن‌ها می‌توانند نقش برجسته‌ای در کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته باشند.

سرپرست روابط عمومی استانداری کرمانشاه در ادامه به مهم‌ترین وظایف ذاتی روابط عمومی‌های اشاره کرد و گفت: یکی از این وظایف ارزش بخشی به مسائل و مفاهیم اخلاقی است چرا که این موضوع در کاهش آسیب‌های اخلاقی نقش موثری دارد

وی، افزایش اعتماد عمومی و پررنگ کردن اعتماد مردم به دستگاه‌های اجرایی را یکی دیگر از وظایف روابط عمومی‌ها برشمرد و گفت: برای این مهم بهتر است بجای توجیه کارهای اشتباه از فرهنگ عذرخواهی استفاده شود.

بابایی در پایان، امید بخشی به مردم را از دیگر وظایف مهم روابط عمومی‌ها عنوان کرد و افزود: با انتشار اخبار امیدوارکننده می‌توان سطح نشاط در جامعه را افزایش و شادابی را به جامعه تزریق کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز