خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد:

کشف بزرگترین محموله تریاک ۱۵ سال اخیر در استان کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۵۸۷

سردار منوچهر امان الهی از کشف بزرگترین محموله تریاک ۱۵ سال اخیر در استان کرمانشاه خبر داد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در جمع خبر نگاران حجم این محموله را ۸۰۰ کیلوگرم اعلام و تصریح کرد: این محموله قرار بود توسط یکی از بزرگترین باندهای مواد مخدر منطقه از یکی از استانهای مرکزی کشور به کرمانشاه منتقل شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنای کرمانشاه، سردار منوچهر امان الهی اظهار داشت: خوشبختانه قاچاقچیان در رسیدن به هدف خود ناکام ماندند و با تلاش مامورین انتظامی استان این محموله مواد مخدر شب گذشته در ورودی شهر کرمانشاه کشف و اعضای باند نیز دستگیر شدند.

وی تاکید کرد: برای کشف این محموله چند ماه کار اطلاعاتی توسط پرسنل پلیس مواد مخدر استان انجام شده بود که خوشبختانه ثمره این تحقیقات شب گذشته با دستگیری تمامی اعضای باند به بار نشست.

امان اللهی این محموله را بزگترین محموله تریاک کشف شده در استان طی ۱۵ سال گذشته عنوان کرد.

وی از دستگیری سه نفر عضو این باند خبر داد و اظهار کرد: اعضای باند شامل دو مرد و یک زن هستند که همگی دستگیر و دو خودروی آنها شامل یک زانتیا و مزدا نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از کشف ۱۰ کیلوگرم حشیش طی ۴۸ ساعت گذشته در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: دو نفر اعضای این باند نیز دستگیر شدند.

وی همچنین از کشف سه کیلو و ۲۰۰ گرم هروئین طی هفته گذشته خبر داد و اظهار کرد: در این زمینه نیز سه نفر اعضای باند شامل دو مرد و یک زن دستگیر شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز