خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه خبر داد:

طلب ۱۲۰۰ میلیاردی شرکت گاز کرمانشاه از بخش دولتی و خصوصی این استان

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۲۵۸

سیدحمید فانی از طلب ۱۲۰۰ میلیارد ریالی شرکت گاز استان کرمانشاه از ادارات، کارخانه جات و واحدهای صنفی و مسکونی خبر داد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه که در سرسرای شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: همه شهرهای بزرگ و پرجمعیت استان به طور کامل از نعمت گاز برخوردار شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایلنای کرمانشاه، سیدحمید فانی اظهار داشت: هم اکنون نیز گازرسانی به شهرهای حمیل، باینگان، ازگله، نوسود و نودشه در دست اقدام است که تا نیمه سال آینده از این نعمت برخوردار خواهند شد.

فانی خاطرنشان کرد: در سفر مقام معظم رهبری گاز رسانی به ۵۰۰ روستا به تصویب رسید که از این تعداد ۶۰ روستا تاکنون گازدار شده، ۳۰۰ روستا عملیات گازرسانی به آن‌ها آغاز شده و و مابقی نیز در سال آینده آغاز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه در ادامه و با اشاره به اینکه هم اکنون در استان ۴۳۶ هزار و ۴۹۱ مشترک گاز وجود دارد، از کاهش مراجعات مردم به ادارات گاز استان‌ها در پی راه اندازی ۶۰ دفتر پیشخوان خبر داد و گفت: تا قبل از راه اندازی این دفا‌تر روزانه ۸۰۰ مراجعه کننده داشتیم که اکنون این تعداد به ۷۰ مورد کاهش یافته است.

وی همچنین از طلب ۱۲۰ میلیارد تومانی شرکت گاز استان از ادارات، کارخانه جات و واحدهای صنفی و مسکونی خبر داد و ابراز امیدواری کرد تا با وصول آن‌ها بتوان خدمات بهتری به مردم ارائه داد.

فانی در پایان از صرفه جویی ۳۷ میلیارد ریالی طی یکسال اخیر و در بخش گاز استان کرمانشاه خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز