خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه:

۷۰ درصد طلاق‌ها در جامعه توافقی است

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۳۴۶

در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد از طلاق‌ها در بین زوجین به صورت توافقی است که این موضوع، امری نگران کننده برای جامعه ایرانی و استان محسوب است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه اظهار داشت: افزایش تعداد طلاق‌های توافقی در جامعه نگران کننده است و هرچه سریع‌تر باید فکری به حال این موضوع کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، آیت الله آزرمی گفت: زمانی که طلاق‌ها به شکل توافقی صورت می‌گیرد عملا دیگر راهی برای مداخله باقی نمی‌ماند. اما اگر غیر از این باشد می‌توان با جلسات مشاوره‌ای و یا پا پیش گذاشتن بزرگتر‌ها مانع از وقوع این اتفاق شد.

آزرمی افزود: برای کاهش این مسئله و سایر معضلات اجتماعی نظیر خودکشی و… باید به شکل کاملا جهادی وارد عمل شد و با تدوین برنامه‌های مناسب و اثربخش از وقوع آن‌ها جلوگیری کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه در ادامه به کاهش سرقت‌ها در استان در شش ماه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: به عنوان نمونه تنها در بحثشرکت برق شاهد کاهش ۶۳ درصدی سرقت‌ها از کابل‌های برق بوده‌ایم.

وی گفت: باید تلاش کنیم تا سایر معضلات اجتماعی نیز روند کاهش داشته باشد و مردم احساس امنیت بیشتری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز