خبرگزاری کار ایران

یک فعال سیاسی در گفتگو با ایلنا:

مسئولان به کشمکش‌های به وجود آمده در آموزش و پرورش شهر " هلیلان " پایان دهند

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۳۹۷

مسئولان و نمایندگان مجلس باید هرچه سریع‌تر نسبت به پایان دادن به اختلافات و کشمکش‌های به وجود آمده در بحثمدیریت آموزش و پرورش شهر «هلیلان» اقدام عملی انجام دهند.

این روز‌ها کشمکش‌ها بین برخی از مسئولان برای پست مدیریت آموزش و پرورش شهر هلیلیان وارد مرحله تازه‌ای شده است.

«مهدی احمدی»، از فعالان سیاسی و رسانه‌ای شهر هلیلان در این باره در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در کرمانشاه اظهار داشت: هرگونه کشمکش و گروه گرایی در این شهر تنها به زیان مردم خواهد بود.

این فعال سیاسی با اشاره به بحث‌های به وجود آمده در مسئله مدیریت آموزش و پرورش شهر هلیلان، تاکید کرد: با وجود اینکه «سبزعلی یوسی‌زاده» در حال حاضر به عنوان مدیر آموزش و پرورش در این شهر مشغول فعالیت است، زمزمه‌هایی از برخی تغییرات در این اداره به گوش می‌رسد که این اخبار به هیچ وجه به سود جامعه و مردم این شهر به ویژه حوزه فرهنگی آن نخواهد بود.

احمدی بیان داشت: به تازگی هم برخی از افراد و گروه‌ها باعثدامن زدن به این اختلافات و شایعات در بحثمدیریت جدید شده‌اند که این امر باعثنگرانی‌های زیادی در بین فرهنگیان هلیلان شده است.

وی بیان داشت: حال گزینه دومی که برای این پست مطرح شده، «شهبازی» از فرهنگیان این شهر است که شایعاتی مبنی بر انتخابات وی به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهر هلیلان شنیده می‌شود.

این فعال رسانه‌ای بیان داشت: با وجود این امر، نمایندگان مجلس و دیگر مسئولان آموزش و پرورش برای پایان دادن به این معضل، «افشار باقرآبادی» را به عنوان گزینه نهایی مدیریت آموزش و پرورش شهر هلیلان انتخاب کرده‌اند که امید است این انتصاب، پایانی بر کشمکش‌های بیهوده باشد.

وی گفت: به هر حال به نظر می‌رسد این کشمکش‌ها باید به صورت منطقی و به دور از احساسات حل شود و اگر قرار است که فرد دیگری به جز این سه نفر برای پست ریاست آموزش و پرورش هلیلان معرفی شود، بهتر است که این موضوع سریع‌تر پایان یابد، تا باعثدامن زدن برخی از افراد به این اختلافات بین مسئولان و مردم در دولت تدبیر و امید نشود.

شهر هلیلان به لحاظ فرهنگی دارای نخبگان بسیاری در سطح استانی و کشوری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز