خبرگزاری کار ایران

رزمایش " آلودگی آب " در سد مخزنی زاگرس گیلان غرب برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۱۳۷

با حضور مسئولان شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه و نیز جمعی از مدیران محلی در گیلان‌غرب، رزمایش آلودگی آب درسد مخزنی زاگرس این شهرستان برگزار شد.

در آخرین روز از هفته پدافند غیرعامل رزمایش آلودگی آب از سوی شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه طراحی و درمحل سد مخزنی زاگرس با همکاری کارگروه انرژی(آب وبرق) و حضور نیروهای نظامی وانتظامی، بسیج، هلال احمر، اورژانس و فرمانداری گیلان غرب به اجرا درآمد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در گیلان غرب، در این رزمایش بطور فرضی مخزن سد زاگرس آلوده می‌شود که بلافاصله پس از اعلام توسط عوامل سد از طریق معاونت حفاظت وبهره برداری و فرمانداری گیلان غرب جلسه بحران تشکیل و نیروهای عملیاتی وارد صحنه شده و پس از بستن دریچه‌های خروجی سد آزمایشات لازم صورت گرفته ورفع آلودگی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه گفت: پیرو بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حفظ آمادگی همه جانبه جهت مقابله با خطرات احتمالی، رزمایش مذکور از مدتی پیش طراحی و در آخرین روز هفته پدافند غیرعامل با موفقیت به انجام رسید.

مهندس کیاست امیریان هدف از برگزاری این رزمایش را سنجش میزان آمادگی و همکاری نیروهای درگیر عنوان کرد و اظهار داشت: در پایان رزمایش اقدامات صورت گرفته مورد ارزیابی قرار گرفت تا میزان آمادگی سنجیده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز