خبرگزاری کار ایران

یک فعال سیاسی در گفتگو با ایلنا:

خزان سیاسی برخی از نمایندگان کرمانشاه فرا رسیده است

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۲۷۶

آن دست از نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی که با رای منفی خود به وزرای پیشنهادی دولت یازدهم عملا در مقابل مردم و دولت تدبیر و امید قرار گرفته اند، به نوعی باید گفت که خزان سیاسی آنها فرا رسیده است.

این فعال رسانه ای اظهار داشت: متاسفانه باید به این واقعیت اذعان داشت که امروز مجلس در مقابل دولت و وزرایش قرار گرفته است.

مهدی زارعی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا از کرمانشاه گفت: امروز یکی از روش های مخالفان دولت برای ایجاد اخلال در رویه کنونی، طرح استیضاح و زیر سئوال بردن وزاری دولت یازدهم است، لذا باید دولت هوشمندتر از گذشته عمل کند.

وی با اشاره به اینکه برخی از نمایندگان مخالف دولت در استیضاح های خود، موضوع فتنه را پیش می کشند، بیان داشت: برخی از افراد به ویژه نمایندگان بحثفتنه را بعنوان چماق و ابزاری برای حذف کامل رقبا پیش می کشند.

زارعی اظهار داشت: این نوع برخوردهای تند و غیر منطقی، نه اینکه مشکلی حل نمی کند، بلکه مشکلات را بیشتر می کنند. نمایندگانی که در خانه ملت حضور دارند، باید وکلای مردم و حوزه انتخابیه شان باشند، نه اینکه تربیون و نماینده حزب و گروه خاصی.

این فعال سیاسی در ادامه اظهار داشت: حافظه سیاسی مردم و جامعه بسیار ماندگارتر از گذشته است، نمایندگانی که امروز در مقابل دولت یازدهم و وزرای پیشنهادیش ایستاده اند و " فتنه " و " فتنه گر " را تنها وسیله و ابزار برای تخریب طرف مقابل می دانند، در آینده سیاسی خود عملا بازی را خواهند باخت.

این جانباز دفاع مقدس، نقش واقعی نمایندگان مجلس را تلاش برای توسعه همه جانبه کشور و جامعه عنوان کرد و گفت: هنوز دکتر آشتیانی؛ وزیر پیشنهادی وزارت علوم برای گرفتن رای اعتماد به مجلس نرفته است، ولی بسیاری از نمایندگان از هم اکنون با سخنان و حرفهای خود، نتیجه این موضوع را اعلام کرده اند.

این کارشناس رسانه تاکید کرد: امیدواریم که این دست از نمایندگان مجلس بیشتر توجه خود را متوجه مشکلات حوزه انتخابیه خودشان بکنند و از ورود به بازی های سیاسی و حزبی پرهیز کنند.

زارعی با تاکید بر اینکه نمایندگانی که رای مخالف به وزرای دولت یازدهم داده اند، حضور دوباره آنها در انتخابات مجلس شورای اسلامی، اشتباهی محض است، اظهار داشت: در دنیای کنونی، رسانه ها در سریعترین زمان ممکن اخبار و اطلاعات را منتشر می کنند و بی شک آن دست از نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی که با رای منفی خود به وزرای پیشنهادی دولت یازدهم عملا در مقابل دولت تدبیر و امید قرار گرفته اند، به نوعی باید گفت خزان سیاسی آنها فرا رسیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز