خبرگزاری کار ایران

شهردار کرمانشاه:

مدیریت جهادی در فعالیتهای شهرداری عینیت پیدا کرده است

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۶۶۶

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه مدیریت جهادی در خدمت رسانی و فعالیتهای عمرانی و خدماتی شهرداری کرمانشاه عینیت پیدا کرده است و کارها با هدف تامین رضایت شهروندان صورت میگیرد، بر ضرورت تقویت روحیه جهادی در خدمت به مردم تاکید کرد.

شهردار کرمانشاه با اشاره به اینکه مدیریت شهری کرمانشاه بر انجام تمامی فعالیتها بر اساس محورهای چشم انداز توسعه اجتماعی و فرهنگی استان، تاکید داردگفت: تغییر و بهبود نگرش مدیران و کارکنان شهرداری نسبت به انجام مطلوب کارها و حرکت به سمت " مدیریت جهادی "، مشارکت حداکثری شهروندان در اجرای پرو‍‍ژه های عمرانی و خدماتی را به همراه داشته و ضمن افزایش تعاملات و تقویت اعتماد متقابل، موجب استفاده حداکثری از پتانسیلها و ظرفیت های اجرایی و فکری شده است. بنحوی که تلاش می کنیم به مدد نیروهای جوان و خلاق نسبت به شناسایی نقاط ضعف و قوت همت گمارده و بر انجام صحیح کارها متمرکز شویم.

به گزارش خبرنگار ایلنای کرمانشاه، دکتر پیمان قربانی با بیان اینکه هر یک از مدیران شهری در تصمیم گیری ها و اقدامات باید تحقق اهداف و سیاست های مدیریت جهادی را لحاظ کنند و آن را در تمامی فعالیتهای انجام شده از سوی کارکنان، کارگران و پیمانکاران تسری دهند، تصریح کرد: برای بهبود و ارتقای کمی و کیفی فعالیتها بحثآموزش، سالم سازی و شفاف سازی بسیار مهم است و برای تحقق مدیریت جهادی ابتدا باید پاسخگویی سریع و به موقع به اربابان رجوع و رفع مشکلات شهری در اولویت قرار گیرد.

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی ایجاد مدیریت جهادی ایجاد طوفان ذهنی یا همان خلاقیت و تحول فکری است، گفت: توزیع عادلانه خدمات شهری و مشارکت مردمی در انجام کارها مهمترین اصول مدیریت را تشکیل می دهند و در حال حاضر تمامی شهرهای پیشرفته جهان به سمت رویکرد و چشم انداز شهر فردا حرکت می کنند.

قربانی با تاکید بر پرهیز از هر گونه شتاب زدگی در برنامه ریزی و تصمیم گیری های خرد و کلان اظهار داشت: توجه به این مهم به وی‍ژه در شهرداریها امری بسیار مهم است زیرا تنها در این صورت است که موفق به بهره گیری صحیح و به موقع از ظرفیتها، امکانات و پتانسیلهای موجود برای رفع مشکلات شهری می شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز