خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه:

محور " دالاهو " به " اسلام آبادغرب " در معرض استهلاک و فرسایش است

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۵۷۹

محور مسیر دالاهو به اسلام آباد به علت فراوانی عبور و مرور تانکرهای سوخت عراقی در معرض استهلاک و فرسایش است و توجه به آن بعنوان بخشی از بزرگراه کربلا حائز اهمیت است.

مهندس فدایی از راه‌های غربی استان کرمانشاه بازدید و برای رفع مشکلات موجود دستورات لازم را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، مهندس حسن فدایی در این بازدید، از محور های کرمانشاه کوزران، چهار زبر کوزران گهواره و دالاهو اسلام آباد وضعیت راه ها بازدید به عمل آورد و درباره رفع مشکلات موجود دستورات لازم رابه روسای شهرستانهای مربوطه صادر کرد.

فدایی در این بازدید ضمن تأکید به لزوم ترمیم و باز سازی محور کوزران به چهار زبر، به بهسازی و آسفالت مسیر دالاهو به اسلام آباد هم اشاره کرد و گفت: محور مسیر دالاهو به اسلام آباد به علت فراوانی عبور و مرور تانکرهای سوخت عراقی در معرض استهلاک و فرسایش است و توجه به آن بعنوان بخشی از بزرگراه کربلا حائز اهمیت است.

وی در ادامه تصریح کرد: در یکسال گذشته تاکنون ۲۰۰ کیلومتر راه شریانی و روستایی احداثو آسفالت و برای ادامه این پروسه عمرانی در آخرین تصمیمات کشوری ۸۷ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده بود که ۵۷ میلیارد آن از محل مصوبات سفر پرخیر وبرکت مقام معظم رهبری به استان تأمین و ۳۰میلیارد باقیمانده را وزارتخانه تقبل کرده است.

در این بازدید مجوز ساماندهی راه ۵روستا در حوزه اسلام آبادغرب که بالای ۵۰ خانوار صادر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز