خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی هرسین:

نمایشگاه کتاب در کتابخانه شهدای محراب هرسین برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۷۸۱

نمایشگاه کتاب در کتابخانه شهدای محراب شهرستان هرسین برگزار شد

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی هرسین در حاشیه برگزاری نمایشگاه کتاب در این شهرستان، گفت: نمایشگاه کتابی در کتابخانه شهداء محراب برگزار شده و هم اکنون در حال ارائه خدمات به مردم و علاقمندان به کتاب و کتابخوانی شهرستان است.

به گزارش خبرنگار ایلنای کرمانشاه، شاحسین بابایی ضمن سخنانی به حضور حجت الاسلام روح الله باقری امام جمعه، یاور محمدی فرماندار و سرهنگ سعید بهشتی راد فرمانده سپاه ناحیه شهرستان هرسین در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: در این نمایشگاه بیش از هزار عنوان کتاب برای مراجعین ارائه شده است.

وی ارائه کتاب در موضوعات مذهبی و دینی، داستان و رمان و علوم کاربردی را متذکر و افزود: سعی کرده ایم با افزایش تنوع کتاب ها صلایق و ذائقه تمام دوستداران کتاب را پوشش بدهیم و آنها راضی باشند.

بابایی کتاب های ارائه شده را دارای تخفیف ویژه برای فروش به علاقمندان عنوان و اضافه کرد: امیدواریم برگزاری این نمایشگاه ها موجبات رونق بیشتر بازار کتاب و همچنین افزایش سطح مطالعه مفید مردم را فراهم کند.

گفتنی است این نمایشگاه که از تاریخ ۳ آذرماه ۹۳، آغاز به کار کرده است به مدت دو هفته هر روزه از ساعت ۸ صبح الی ۸ غروب آماده پذیرایی از علاقمندان و مراجعین خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز