خبرگزاری کار ایران

شهردار کرمانشاه:

بوستان در سطح مناطق ۶گانه شهرداری کرمانشاه احداثمی شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۹۵۲

در سطح مناطق شش گانه شهرداری کرمانشاه به زودی بوستان احداثخواهد شد.

شهردار کرمانشاه پیش از ظهر شنبه در دیدار با شهرداران مناطق شش گانه شهر کرمانشاه گفت: در سطح مناطق شش گانه شهرداری کرمانشاه به زودی بوستان احداثخواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنای کرمانشاه، پبمان قربانی گفت: هدف اصلی از این طرح، ایجاد شادابی و طراوات بیشتر در بین شهروندان است.

شهردار کرمانشاه افزود: لذا از شهرداران درخواست داریم که نسبت به ایجاد بوستان در سطح ۴ منطقه شهرداری کرمانشاه تا پایان سالجاری اقدام نمایند.

قربانی اظهار داشت: پس از اجرای برنامه جهادی در توسعه فضای سبز در سطوح کلان شهری مانند باغ راه و باغ گل ها، با اجرای این طرح امکان بهره مندی بیشتر شهروندان از فضای سبز و کمبود فضای سبز شهری جبران می شود.

وی افزود: این رویکرد بیشتر مربوط به محلاتی است که فاقد فضای سبز هستند یا کمبود فضای سبز دارند.

شهردار کرمانشاه تاکید کرد: وجود پارک های محله ای نقش بسزایی در پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان دارد، لذا مبنای ایجاد و توسعه پارک های محله ای تحقق نیاز تفریحی شهروندان است و می توانند زمینه های مساعد و مناسبی را برای تفریح و سرگرمی اهالی و خانواده ها فراهم کنند.

قربانی با تاکید بر اینکه اکنون در برخی از نواحی شهر، بوستان های محله ای در دست احداثو تکمیل است، ابراز امیدواری کرد که با حمایت های مردم در اداره این پارک های محله ای که اصالت وجودی آنها نگهداری توسط خود مردم است، شادابی و نشاط خاصی را به محلات بخشیده شود.

شهردار کرمانشاه در پایان گفت: این بوستان ها باید براساس بافت فرهنگی، مسائل اقتصادی، نوع شهرسازی و تراکم های مسکونی شهر در مناطق مختلف شهری ایجاد شوند تا بهترین تاثیر را بر روی زندگی شهروندی داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز