خبرگزاری کار ایران

برگزاری سومین همایش وقف و رسانه در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۹۷۸

سومین همایش وقف و رسانه در کرمانشاه برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری سومین همایش وقف و رسانه در کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: در این همایش از خبرنگاران حوزه وقف تجلیل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، حجت الاسلام سید محمدباقر حسینی اراکی، صبح امروز ۱۸ آذرماه در نشست خبری همایش وقف و رسانه با اشاره به برگزاری این همایش در روز یکشنبه ۲۳ آذرماه، گفت: این همایش با حضور ۴۰۰ نفر از هنرمندان و اصحاب رسانه استان کرمانشاه برگزار می‌ شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این همایش، ترویج فرهنگ وقف و تشویق مروجین آن همچنین جلب اعتماد عمومی نسبت به وقف و ایجاد موقوفه های جدید و بررسی راه های استفاده بهینه از رسانه در کمک به وقف است.

حجت الاسلام حسینی اراکی تصریح کرد: معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور نیز سخنران ویژه این مراسم است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه همچنین از برگزاری سی و هفتمین دوره مسابقات حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم قرآن کریم در مرحله استانی در تاریخ ۲۴ و ۲۵ آذرماه سال‌ جاری در کرمانشاه خبر داد.

وی برگزاری این دوره از رقابت‌ ها را در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی بزرگسالان و شکوفه ‌ها با حضور ۵۰۰ شرکت‌ کننده برگزیده مرحله شهرستانی در مجتمع رفاهی خدماتی بعثت شهر کرمانشاه اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز