خبرگزاری کار ایران

شهرستان دالاهو میزبان دو شهید گمنام خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۴۹۶

همزمان با رحلت جانگداز رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) شهرستان دالاهو میزبان دو شهید گمنام خواهد بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه از تشییع و تدفین پیکر پاک دو شهید گمنام دفاع مقدس در ایام حزن و اندوه رحلت پیامبر رحمت و مهربانی و شهادت امام حسن مجتبی(ع) در شهر کرندغرب خبر داد.

سرهنگ پاسدار مرادعلی محمدی در گفت و گو با خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه گفت: پیکر پاک دو شهید گمنام دفاع مقدس همزمان با رحلت جانگداز رسول اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) در شهر کرندغرب تشییع و تدفین خواهد شد.

وی افزود: شهدای گرانقدر ۸ سال دفاع مقدس تجلی عینی شهدای کربلا در شرایط کنونی هستند و امید داریم حضور این شهیدان عهدنامه حسینی و عاشورایی برای همه ملت ایران در مسیر مجاهدت و با بصیرت در طریق ولایت و ولایت مداری باشد.

محمدی با اشاره به تشییع دو پیکر شهید گمنام در نماز جمعه مورخ ۲۸ آذرماه در کرمانشاه اظهار کرد: برای بهره مندی معنوی مردم ولایت مدار و شهیدپرور کرمانشاه مراسم تشییع از محل مسجد جامع تا میدان آزادی انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: شهدا درس ولایت مداری و بازدارندگی در مقابل دشمنان را به مردم جامعه آموخته اند و مراسم وداع با دو شهید گمنام دفاع مقدس در شامگاه روز ۲۹ آذرماه در مسجد المهدی(عج) با حضور مردم ولایت مدار این شهرستان برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان تصریح کرد: مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام در روز ۳۰ آذرماه همزمان با رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) ساعت ۱۰ صبح از میدان امام خمینی(ره) این شهر به طرف محل تدفین شهدای گمنام انجام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز