خبرگزاری کار ایران

تشریح برنامه‌های هفته وقف در استان کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۵۴۳

برنامه های هفته وقف در استان کرمانشاه تشریح شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به نزدیکی هفته وقف به اجرای برنامه‌های متعدد در این هفته اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، حجت الاسلام سید محمدباقر حسینی اراکی صبح پنجشنبه در نشستی خبری به منظور تشریح برنامه‌های هفته وقف در استان، گفت: دیدار با آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، برپایی نمایشگاه دستاوردهای وقف در سراسر استان و توزیع بسته‌های فرهنگی بین مردم از برنامه‌های این هفته در استان خواهد بود.

وی تصریح کرد: افتتاحیه مجتمع مسکونی اداره کل اوقاف کرمانشاه در میدان بهزیستی، کلنگ زنی چند طرح عمرانی از محل نیات واقفین، سخنرانی مدیران اوقاف شهرستان‌ها پیش از خطبه‌های نماز جمعه، غبار روبی مزار شهدا و دیدار با خانواده‌های معظم شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های اجرایی طی این هفته در کرمانشاه است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان با اشاره به وجود ۶۲ بقعه و امامزاده در استان کرمانشاه از طرح بازسازی ۲۶ بقعه و امامزاده استان خبرداد.

وی در پایان به اقدامات صورت گرفته این اداره از ابتدای سال جاری تاکنون اشاره داشت و افزود: برگزاری طرح آرامش بهاری، همایش تجلیل از نخبگان قرآنی، همایش دست‌های مهربانی، طرح نشاط معنوی، همایش بزرگداشت امامزادگان، برپایی بیمارستان صحرایی در ثلاثباباجانی و حمیل، سوگواره‌های بصیرت عاشورایی و یاس نبوی، برپایی مسابقات قرآنی و برگزاری همایش وقف و رسانه از جمله این برنامه هاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز