خبرگزاری کار ایران

فرماندار روانسر:

برگزاری نشست مشترک با نخبگان، نقش مؤثری در رسیدن به توسعه دارد

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۸۶۱

برگزاری نشست مشترک بانخبگان نقش مؤثری در شناسایی قابلیت‌ها و ظرفیت ها برای رسیدن به رشد و توسعه دارد.

فرماندار روانسر برگزاری نشست مشترک با نخبگان منطقه را دارای نقشی مؤثر در شناسایی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های این شهرستان برای رسیدن به رشد و توسعه دانست.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، حسین ویسمرادی، صبح شنبه، در نشست با گروه مشاوران فرمانداری روانسر گفت: برگزاری نشست مشترک با نخبگان منطقه نقش مؤثری در شناسایی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های این شهرستان برای رسیدن به رشد و توسعه دارد.

وی افزود: شناسایی نخبگان در حوزه‌های مختلف علمی، فنی، اقتصادی و مدیریتی برای بهره برداری از ظرفیت و توانمندی آن‌ها یک ضرورت است.

ویسمرادی بر نقش و جایگاه نخبگان در توسعه علمی و همه جانبه کشور تأکیدکرد.

فرماندار روانسر تصریح کرد: زمینه سازی شرایط لازم برای رشد و پیشرفت نخبگان از جمله اقداماتی است که برای تحقق آن در شهرستان روانسر باید تلاش کنیم.

وی به تدوین برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای توسعه و پیشرفت روانسر اشاره داشت و تأکیدکرد: این شهرستان در زمینه کشاورزی و گردشگری از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است و همگان باید برای شکوفا شدن این پتانسیل‌ها تلاش کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز