خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه خبر داد:

امدادرسانی به ۲۵۰ حادثه دیده در جاده‌های استان کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۶۰۸

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه، از امدادرسانی به ۲۵۰ نفر از حادثه دیدگان جاده های استان طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد و گفت: این امدادرسانی در محورهای شمالی استان انجام گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه اظهار داشت: در دو روز گذشته و همزمان با بارش برف و باران در بسیاری از محورهای استان کرمانشاه، چهار تیم عملیاتی جاده ای هلال احمر به یاری در راه ماندگان شتافتند.

به گزارش خبرنگار ایلنای کرمانشاه، عادل شفیعی با اشاره به شدت بارش در محورهای شمالی استان که باعثمسدود شدن مسیر و گرفتار شدن خودروهای در حال تردد شد، گفت: روز گذشته دو حادثه جاده ای به وقوع پیوست که یکی از آن ها مربوط به برخورد دو دستگاه اتومبیل و حادثه دیگر گرفتار شدن خودروها در برف و کولاک بود.

شفیعی یادآو شد: در حادثه مسدود شدن مسیر شهرستان گیلانغرب، ۳۰ خانوار متشکل از ۲۰۰ نفر به علت بارش سنگین برف در جاده گرفتار شدند که سه تیم عملیاتی متشکل از۱۲ امدادگر با تجهیرزات کامل امدادی به یاری آنان شتافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه افزود: امدادگران بلافاصله پس از حضور و با داشتن سرعت عمل فراوان برای بستن زنجیر چرخ و یدک کردن خودروهای در راه مانده اقدام کردند که این عملیات بالغ بر۱۳ ساعت به طول انجامید.

وی همچنین با اشاره به حادثه برخورد جاده ای در محور شهرستان صحنه عنوان کرد: در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری پژو۴۰۵ و پراید با یکدیگر برخورد کرده که پنج نفر از سرنشینان هر دو خودرو مصدوم شدند.

شفیعی یادآور شد: یک تیم عملیاتی جاده متشکل از چهار امدادگر از پایگاه شهرستان برای کمک رسانی اعزام و بلافاصله پس از حضور عملیات رها سازی را انجام دادند و گرفتاران را از خودرو بیرون آورده و مصدومان را بصورت سرپایی درمان و یک نفر دیگر را که جراحت بیشتری داشت با استفاده از آمبولانس هلال احمر به بیمارستان معاون صحنه منتقل کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز