خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه:

۶۹ هزار نفر در مسابقات قرآن کریم در کرمانشاه شرکت کردند

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۶۱۹

بیش از ۶۹ هزار نفر در مرحله استانی و شهرستانی سی و هفتمین دوره مسابقات حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم و… در کرمانشاه شرکت کرده‌اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم و… قرآن کریم که در مجتمع بعثکرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: بیش از ۶۹ هزار نفر در مرحله استانی و شهرستانی در این مسابقات شرکت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنای کرمانشاه، حجت الاسلام محمدباقر حسینی اراکی گفت: در این مسابقات شاهد حضور بیش از ۶۰ هزار نفر در بخش مفاهیم عمومی قرآن بوده‌ایم.

این مقام مسئول تاکید کرد: مسابقات مفاهیم عمومی قرآن کریم با موضوع سبک زندگی اسلامی و در قالب کتاب " اینگونه باشیم " که حاوی ۴۰ آیه بود، برگزار شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه: این مسابقات در دو بخش بزرگسالان و شکوفه ها در آذرماه برگزار شده است که برندگان این مراحل، به مسابقات سراسری قرآن کریم در کشور راه یافته‌اند.

وی ادامه داد: سال گذشته نیز شاهد حضور ۷ هزار نفر از مردم کرمانشاه در طرح تربیت حافظان قرآن کریم بودبم که این رقمی قابل توجه برای این خطه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز