خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر ارتباطات؛

چندین پروژه مخابراتی در استان کرمانشاه به بهره برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۶۷۷

چند پروژه مهم در شهرستان‌های اسلام آباد غرب، سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب در استان کرمانشاه با حضور وزیر ارتباطات به بهره برداری می‌رسد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه در جلسه بررسی مشکلات و نیازهای حوزه ارتباطات، سفر وزیر ارتباطات را در حل و کاهش بسیاری از مشکلات استان در زمینه ارتباطات مفید و پرفایده عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنای کرمانشاه، هدایت حاتمی در این نشست خواهان حل مشکل اینترنت بازارچه مرزی سومار، پوشش نامناسب تلفن‌های همراه و نیز مشکل رومینگ در بازارچه‌های مرزی استان شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری در ادامه با اشاره به اهمیت توسعه ارتباطات در استان اظهار داشت: کرمانشاه بواسطه اینکه پایلوت فضای مجازی کشور شده و نیز بیشترین حجم مبادلات مرزی در آن انجام می‌شود باید در خصوص ارتباطات بسیارغنی و توسعه یافته باشد و پذیرفته نیست که هنوز دارای مشکلات متعدد در این خصوص باشیم.

وی در ادامه به اهمیت حوزه آی. سی. تی(ict) و لزوم ایجاد ساختار اجرایی آن اشاره کرد و در خصوص تبادل ارتباط بین دستگاه‌های اجرایی گفت: تبادل اطلاعات یک اصل اساسی و ضروری در دنیای امروز است و از دستگاه‌های اجرایی می‌خواهم که در این خصوص جدی باشند و اطلاعاتی را که می‌تواند برای پیشبرد برنامه‌های یک دستگاه دیگر مفید و ضروری باشد را در اختیار آن قرار دهند.

حاتمی اضافه کرد: توسعه استان کرمانشاه در همگرایی و ارتباط مفید و سازنده دستگاه‌ها با یکدیگر و انتقال تجربیات و دانش صورت خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز