خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان کرمانشاه:

دولت توجه وی‍ژه ای به مسکن مهر دارد

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۳۶۱

دولت یازدهم توجه ویژه‌ای به تکمیل و انجام پروژه مسکن مهر در سطح کشور دارد.

فرماندار کرمانشاه، صبح شنبه، در جلسه شورای مسکن شهرستان کرمانشاه با ذکر این نکته که دولت توجه وی‍ژه ای به مسکن مهر و پروژه های مرتبط با آن دارد، اظهار داشت: علیرغم تمامی شایعاتی که گفته می شود دولت تدبیر و امید مسکن مهر را به دست فراموشی سپرده است، مسکن مهر با توجه به تمامی مشکلات آن هیچگاه از نظر دولت دور نبوده و برای اتمام آن پرو‍ژه ها تمام سعی خود را به کار خواهد بست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، فضل الله رنجبر از مسئولین ذیربط در مسکن مهر خواست هرچه سریعتر نسبت به برطرف کردن مشکلات و نقایص واحدهای مسکن مهر در فازهای مختلف اعم از " ایثار " یک و دو " تلاش " و " پردیس "، " مراد آباد کیهانشهر " و " رازی " و سایر نقاط دیگر اقدام کنند.

رنجبر گفت: اگر این پروژه‌ها با کمبود اعتبارات و منابع مادی روبه‌رو هستند، می‌بایست نسبت به ارزیابی منابع مختلف و تخصیصی بررسی شده و موارد و مبالغ درخواستی برای اتمام آنها به اطلاع مسولان رسانده شود.

در ادامه این جلسه هر یک از مدیران و دست اندرکاران مسکن مهر در کرمانشاه اعم از آب و فاضلاب، برق، گاز و آموزش و پرورش و مراکز درمانی و بهداشتی به ارائه گزارش های مختلف از پیشرفت و یا عدم پیشرفت و مشکلات و موارد مختلف واحدهای مسکن مهر در کرمانشاه پرداختند.

در کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار واحد مسکن مهر در غالب پروژه های مختلف وجود دارد که بنا به گفته مسئولان بسیاری از آنان یا تکمیل شده و متقاضیان در آن ساکن شده اند یا با بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت و تکمیل می باشند، هر چند مشکلات و معضلات مختلف و کمبودهای فراوان بر سر راه تکمیل این پروژ ها وجود دارد.

مسکن مهر از عظیم ترین پروژ های به جا مانده از دولت نهم دهم است که گفته میشود تاکنون بیش از ۴۳ هزار میلیارد تومان در آن هزینه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز