خبرگزاری کار ایران

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در گفتگو با ایلنا:

انتشار نشریه الکترونیکی کانون دانشجویی هلال احمر جهاد دانشگاهی کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۵۷۵

با تلاش جوانان هلال احمر جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه، ماهنامه‌ای با عنوان " هلال دانشجو " برای شناخت بیشتر جوانان با هلال احمر منتشر شد.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اعلام اینکه کانون های دانشجویی استان کرمانشاه با ایده‌های نو، عضو فعال‌ترین کانون ها هستند, اظهار داشت: کانون دانشجویی جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه که متشکل از جوانان خوش ذوق و قریحه در همه رشته ها است، ایده های نو بسیاری را برای آشنایی جوانان و ترویج فرهنگ هدف های هلال احمر ارائه می دهند.

کیومرثویسی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا از کرمانشاه گفت: نشریه الکترونیکی هلال دانشجو از هفته هلال احمر سال جاری فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرد و اعضاء آن تحقیق های خود را در زمینه های مختلف برای پر محتوا کردن این نشریه انجام دادند.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اعلام اینکه نشریه " هلال دانشجو " از اول دی ماه سال‌جاری کلید خورد، بیان کرد: این نشریه از ۸ قسمت مختلف از جمله(هلال احمر؛ فرهنگی؛ اجتماعی؛ مذهبی؛ ویژه نامه؛ علمی؛ مصاحبه؛ کمک های اولیه) تشکیل شده است.

وی تاکید کرد: این نشریه هرماه با مطالب مختلف به مناسبت های پیش رو برای آشنایی جوانان با هلال احمر منتشر خواهد شد که علاقمندان با کلیک کردن بروی لینک آن می‌توانند نشریه را دانلود که بتوانند همه قسمت های آن را مطالعه کنند.

ویسی با بیان اینکه این بار آموزش امداد و کمک‌های اولیه توسط دانشجویان کانون دانشجویی هلال احمر جهاد دانشگاهی صورت گرفته، عنوان کرد: دانشجویان فعال این کانون دروه مذکور را برای کارکنان جهاد دانشگاهی برگزار کردند.

وی افزود: در کلاس های ۳۵ ساعته که تزریقات و پانسمان، آموزش های امداد و… تدریس شد، اساتید و کارکنان مشتاقانه در این برنامه شرکت کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز