خبرگزاری کار ایران

بازدید معاون استانداری کرمانشاه از دفتر خبرگزاری ایلنا در استان؛

مدیران خود را در مقابل رسانه‌ها پاسخگو بدانند

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۹۸۹

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه، شامگاه یکشنبه از دفتر خبرگزاری ایلنا در استان کرمانشاه بازدید به عمل آورد.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه، شامگاه یکشنبه از دفتر خبرگزاری ایلنا در استان کرمانشاه بازدید به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، در این دیدار، مهندس محتبی نیک کردار با اشاره به اهمیت و جایگاه رسانه ها در دنیای کنونی، اظهار داشت: رسانه باید چشم بینای جامعه باشند و همواره مدیران باید خود را در مقابل رسانه های جمعی پاسخگو بدانند.

معاون استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه باید هدف رسانه ها، توسعه و رفع نقاط ضعف جامعه باشد، گفت: رسانه‌ها باید به دور از هیاهوی سیاسی و حزبی به دنبال توسعه کشور و استان کرمانشاه باشند.

نیک کردار با اشاره به لزوم ایجاد هماهنگی و همدلی بیشتر در بین رسانه های استان، عنوان داشت: رسانه های استان کرمانشاه باید بتوانند در مسیر توسعه فرهنگی و اقتصادی این خطه قدم بردارند و توجه خود را معطوف آینده این استان کنند.

وی با اشاره به اینکه دولت یازدهم حمایت از رسانه های مکتوب و مجازی را در دستور کار خود دارد، افزود: خوشبختانه دولت یازدهم اعتبارات مناسبی برای توسعه همسو و همه جانبه رسانه ها در نظر گرفته است که ما هم امیدواریم که این اعتبارات و کمکها بتواند نقشی در ارتقا جامعه رسانه ای داشته باشد.

نبود بیمه و امنیت شغلی؛ دغدغه خبرنگاران استان کرمانشاه

در ادامه این دیدار، رضا مهرآیین، مسئول خبرگزاری ایلنا در استان کرمانشاه نیز با قدردانی از حضور مسئولان استانداری در دفتر این خبرگزاری، گفت: خوشحالم که بعد از سال‌ها، شاهد بازدید و سرکشی یکی از مسئولان استانداری از این دفتر هستیم و این حرکت استانداری کرمانشاه را باید در مسیر توسعه رسانه های استان تفسیر کرد.

مهرآیین در ادامه به برخی از مشکلات جامعه رسانه ای استان کرمانشاه اشاره کرد و اظهار داشت: امروز برخی از مشکلات دامن گیر جامعه رسانه ای کرمانشاه شده است که مهم ترین و اصلی ترین این مشکلات، بحثبیمه و امنیت شغلی است.

وی با اشاره به اینکه در دولت جدید طرح بیمه خبرنگاران به شیوه دیگری اجرایی شده است، اعلام کرد: علیرغم اینکه وزارت ارشاد دستور اکید مبنی بر بیمه خبرنگاران از سوی مدیران مسئولان نشریات و رسانه ها را داده است و نیز کمک‌هایی به این نشریات به صورت یارانه ای انجام می دهد، ولی بازهم شاهدیم که کمتر مدیرمسئولی در کرمانشاه به این قانون تمکین کرده است.

مسئول خبرگزاری ایلنا در استان کرمانشاه تاکید کرد: امیدواریم که این دیوار بی اعتمادی بین مسئولان نشریات و خبرنگاران به زودی از بین برود و شاهد ترقی و توسعه جامعه رسانه ای این استان باشیم.

در این دیدار، امیر بابایی، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری و… حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز