خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان ‌کرمانشاه:

فدراسیون کشتی به‌دنبال سلب ‌امتیاز میزبانی جام‌تختی از کرمانشاه است

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۰۳۲

فدراسیون کشتی درحال فضاسازی رسانه‌ای، برای سلب امتیاز میزبانی جام تختی از کرمانشاه است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان‌کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه بر اساس توافقات قبلی و شیوه‌نامه ارسالی فدراسیون کشتی تمامی تدارکات لازم برای میزبانی رقابت‌های کشتی جام جهان پهلوان تختی در کرمانشاه را مهیا کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، مجتبی جوهری اظهار داشت: خوشبختانه با همت و عزمی که در استان وجود دارد تاکنون تمام امور مربوط به میزبانی رقابت‌های کشتی جام جهان پهلوان تختی در کرمانشاه به خوبی پیش رفته و کارهای مقدماتی طبق شیوه‌نامه در حال انجام است.

جوهری تصریح کرد: برخی مسئولین فدراسیون کشتی تمایلی به برگزاری این رقابت‌ها در کرمانشاه ندارند و شاید دلیل آن فاصله کم میان رقابت‌های کشتی جام تختی(۲۳ بهمن) با رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۱۵ تهران(۳۰ بهمن) باشد.

جوهری در ادامه با انتقاد از مصاحبه‌های مکرر سخنگوی فدراسیون کشتی در خصوص عدم آمادگی استان کرمانشاه برای میزبانی رقابت‌های کشتی جام جهان پهلوان تختی، اظهار کرد: استنباط ما این است این مصاحبه‌ها به منظور فضاسازی رسانه‌ای و افکار عمومی برای سلب امتیاز میزبانی کرمانشاه از این رقابت‌ها صورت می‌گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه خاطرنشان‌کرد: کشتی ورزش اول کرمانشاه است و علاقه‌مندان به این رشته در استان بی‌صبرانه در انتظار برگزاری این رقابت‌ها در کرمانشاه هستند.

وی در پایان تاکید کرد: خواست ما برگزاری این رقابت‌ها در کرمانشاه است و مطابق خواسته‌های فدراسیون که در قالب شیوه‌نامه برای ما ارسال شده اقدامات لازم نیز صورت گرفته است، اما اگر فدراسیون برنامه‌ای برای برگزاری این رقابت‌ها در کرمانشاه ندارد مسئله فرق می‌کند و نباید با مصاحبه‌های غیرواقعی با آبروی استان بازی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز