خبرگزاری کار ایران

دولت الکترونیک؛ کاهش حجم مراجعات مردم به ادارات

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۵۳۳

از ویژگی‌های دولت الکترونیک و تحقق استان مجازی، کاهش حجم مراجعات مردم به ادارات و مرکز استان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه اظهار داشت: یکی از ویژگی های دولت الکترونیک و تحقق استان مجازی، کاهش حجم مراجعات مردم به ادارات و مرکز استان است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، هدایت حاتمی در جلسه بررسی ساختار مدیریت یکپارچه و مناسب در شهرستان ها، بخش ها، دهستان ها و روستا های کرمانشاه گفت: یکی از ویژگی های دولت الکترونیک و تحقق استان مجازی، کاهش حجم مراجعات مردم به ادارات و مرکز استان است.

وی افزود: برای تحقق این الگو بنا را بر استفاده از فضای مجازی و دفاتر آی. سی. تی.(ict) شهری و روستایی و نیز ظرفیت بخشداری ها و دهیاری ها و نهایتاً ایجاد نمایندگی گذاشته ایم و به همین منظور فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی را در کنار هم قرار دادیم که تا حد امکان بسیاری از امور به شهرستان ها تفویض اختیار شود تا مردم به دلیل مسائل کاری خود مجبور نشوند به دستگاه های اجرایی مرکز استان مراجعه کنند.

حاتمی تصریح کرد: یکی دیگر از مسائلی که مدنظر است استفاده از ظرفیت شهرداری ها به ویژه در شهرهای کوچک است که بتوانیم برخی از امور را به آنجا منتقل کنیم که بسیاری از خدمات مورد نیاز مردم از طریق شهرداری ها انجام شود و سعی بر این است که این الگو به کل کشور تعمیم داده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز