خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فنی و حرفه‌ای کرمانشاه؛

ادامه ثبت نام مرحله شهرستانی مسابقات ملی مهارت تا اسفندماه

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۲۸۹

ثبت ‌نام مرحله شهرستانی مسابقات ملی مهارت تا اسفندماه ادامه دارد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه گفت: ثبت ‌نام مرحله شهرستانی مسابقات ملی مهارت شروع شده تا پایان اسفندماه از طریق پورتال ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، داوود ناصر‌امید، صبح پنجشنبه، ۱۱ دی ماه در پنجمین کارگروه شورای مهارت استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری المپیاد ملی مهارت به‌ صورت سالیانه در سه سطح شهرستانی، استانی و کشوری توسط سازمان فنی و حرفه ای، گفت: برگزاری این مسابقات در سطح جهانی به ‌صورت دوسالانه انجام می گیرد.

وی در ادامه از ثبت ‌نام مرحله شهرستانی این مسابقات تا پایان اسفندماه از طریق پورتال خبر داد.

ناصری امید با اشاره به اهداف این مسابقات، تصریح کرد: ۵۲ کشور، عضو این مسابقات جهانی هستند و شرایط شرکت‌ کنندگان اعلام و اطلاع ‌رسانی لازم در این خصوص به طرق مختلف انجام گرفته است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه اظهار کرد: برگزاری مرحله استانی این مسابقات در اردیبهشت ماه و مرحله کشوری آن در شهریور ماه انجام می گیرد همچنین مسابقات جهانی در سال ۲۰۱۵ در کشور برزیل خواهد بود.

این مسئول تصریح کرد: رشته‌ های این مسابقات در سطح کشوری ۳۰ رشته است که در سال ۲۰۱۳ در کشور آلمان با یازده شرکت‌ کننده رتبه چهارم میانگین امتیازات را کسب کردیم.

وی رتبه استان کرمانشاه در این مسابقات در سطح کشوری در سال ۹۱ را در جایگاه دهم، در سال ۹۲ رتبه ۱۹ و در سال ۹۳ رتبه ۱۶ ذکر کرد و افزود: در سال ۹۴ به‌ دنبال ارتقای جایگاه استان در این مسابقات هستیم و برای تحقق این هدف نیاز به همکاری تمام اعضای شورای مهارت استان داریم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه جوایز نفرات برتر این مسابقات را به‌ زودی در مراسمی اهدا می‌ کنیم، گفت: تسهیلاتی برای نفرات برگزیده در نظر گرفته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز