خبرگزاری کار ایران

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه:

المپیاد فرهنگی ورزشی اعضای جوانان جمعیت هلال احمر کرمانشاه آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۴۰۹

المپیاد فرهنگی ورزشی اعضای جوانان جمعیت هلال احمر کرمانشاه با شعار جوانان هلال احمر منادیان صلح و دوستی از ۱۳ تا ۱۷ دی ماه سالجاری برگزار می‌شود.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با تایید این خبر گفت: مسابقات فرهنگی – ورزشی اعضای جوانان جمعیت هلال احمر کرمانشاه با شعار جوانان هلال احمر منادیان صلح و دوستی از ۱۳ تا ۱۷ دی ماه سالجاری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنای کرمانشاه، کیومرثویسی با اعلام اینکه شرکت کنندگان در دو گروه متشکل از۳ تیم خواهران وبرادران دراین مسابقات حضور دارند؛ اظهار داشت: المپیاد فرهنگی – ورزشی به مدت ۵ روز در سالن شهدای امدادگر جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: گروه خواهران در رشته های آمادگی جسمانی با رویکرد امدادی، والیبال، شنا و نجات غریق همچنین گروه برادران دررشته های آمادگی جسمانی با رویکرد امدادی، فوتسال، شنا و نجات غریق بصورت جداگانه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به اینکه این مسابقات با شعار جوانان هلال احمر منادیان صلح و دوستی آغاز می شود؛ بیان کرد: سازمان جوانان به منظور ارتقاء سطح آمادگی جسمانی جوانان، ایجاد نشاط و پویایی، تقویت روحیه جوانمردی و… نسبت به برگزاری مسابقات مذکور اقدام کرده است.

وی اشاره کرد: علاوه بر جوانان عضو در جمعیت هلال احمر استان اعضاء جوانان در شعب تابعه استان نیز در این مسابقات شرکت می‌کنند.

ویسی در پایان خاطر نشان کرد: در پایان مسابقات تیم های برتر در رشته های مذکور برای شرکت در مرحله کشوری اعزام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز